2026 DK I Grubu M:2 | Fransa 3-0 Irak | MS | 23 Haziran | TRT 1

1782171176180.webp
 
Birinicilik maci cok iyi olacak
Fransa - Norvec
 
Haaland'a sormuşlar maçtan sonra Fransa maçını, adam gayet rahat "şu an çok da umrumda değil, muhtemelen bizi yenerler, muhtemelen turnuvayı da kazanırlar" demiş...
Realist yaklasim, pozisyon geldi mi atar mi atar. Birincilik baya sacma avantajli yollar ciziyor ongorulerde. Ceyrek finale elininklunu sallaya salaya gidiyorsun neredeyse
 
Mbappe, Haaland, Kane hepsi formda. Messi de var. Hücumcular için oldukça verimli bir turnuva oluyor.
 
Haaland'a sormuşlar maçtan sonra Fransa maçını, adam gayet rahat "şu an çok da umrumda değil, muhtemelen bizi yenerler, muhtemelen turnuvayı da kazanırlar" demiş...
Aynen. 2022'den Arjantin neredeyse aynı hatta Otamendi filan 38 Messi 39 oldu.
Fransa'ya Oliss ve Doue eklendi ki ikisi de über yetenek. Daha eklenen stoper ve orta saha da var.
 
Geri
Üst Alt