CL 25/26 Play-off M:2 | Inter 1-2 Bodø/Glimt | MS | 24 Şubat | tabii Spor

Simone Inzaghi baya büyük hocaydı şu takımla neredeyse doğru düzgün transfer yapmadan ihtiyar adamlarla hem lig aldı hem cl finali oynadı , keza allegri de öyle çok büyük bir hoca o da eğer milan gerizekalılık yapmazsa milanla büyük işler yapacaktır ama italyan futbolu çöküşte baya.Sürekli saçma sapan oyuncu alıp duruyorlar bu şekilde baya geriye giderler
 
kokanjinin yaptığı hataya bak kafaya aldığı darbeden ötürü yaptı heralde

bedavadan gol ikram etmiş hatta topu kapan salak pas vermeyip onu da atamıyormuş da şansına takım arkadaşının önüne düşmüş. Zaten gole sevinmedi bile lavuk kendisi atamadı diye
 
Ortalama 10 senede bir çıkıyor böyle 2-3 takım, yine ortalama 2-3 sene böyle performans gösteriyor sonra düşüşe geçiyorlar ve gittikçe yok oluyorlar

Muhtemelen yanlış gelecek düşüncem ama global futbolda her endüstride olduğu gibi büyümeyi reddettiğin takdirde mecbur küçülmeye gidiyorsun, olduğun yerde sabit kalamazsın. Ya büyümek zorundasın ya küçülmek.

Bu nedenle Bodo şu an tıpkı diğer benzer yapıdaki takımlar gibi geçici bir peri masalı yaşıyor, eğer büyüme yoluna gitmezse 5 sene sonra ismini bile hatırlamazsınız.

Norveç ligi her 15 senede bir 5-6 yılı domine eden takım çıkartıyor ama.

Rosenborg mesela 90'larda çok iyi bir takımdı.

2000'lerin ortalarından sonra düşmeye başladı Avrupa'da ama yine vardı.

2010'larda Molde bir şeyler yaptı. 2020 sonrası ise Bodo domine ediyor.
 
İlk devreyi 0-0 kapatmak çok önemli.

Adamlar haramball oynadı belki ama şu an tabelada Bodo Glimt turu geçti yazıyor.
 
Konferans ligi oldukça yanıltıcı. Fbliler de orada ilerlemeyi bir bok sanıyorlar. Adamlar Konf Ligi'nde son 16'da elenmişler 22-24 arası 2 sene. Kesinlikle başarı değil. Ziraat kupası ayarında bir turnuva Konf ligi. Beleşten ülke puanı kasma ligi.
Bodo için başarı FB için değil Veli abi
 
Geri
Üst Alt