Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Mendesin ikinci sarıyı verse bütün maç değişecek. Penaltı pozisyonu da bence penaltı. Çok farklı değerlendiriyoruz belli ki rezalet bir hakem vardı sahada. Aynısını Galatasaray karşısında yapsalar en çok sövenlerden biri olurdun muhtemelen. O pozisyonlar çalınmasın bize ben cam çerçeve indiririm evde.dün hakemlik hiçbir olay yoktu dostum
penaltı asla penaltı değil deMendesin ikinci sarıyı verse bütün maç değişecek. Penaltı pozisyonu da bence penaltı. Çok farklı değerlendiriyoruz belli ki rezalet bir hakem vardı sahada. Aynısını Galatasaray karşısında yapsalar en çok sövenlerden biri olurdun muhtemelen. O pozisyonlar çalınmasın bize ben cam çerçeve indiririm evde.
Mendesin ikinci sarıyı verse bütün maç değişecek. Penaltı pozisyonu da bence penaltı. Çok farklı değerlendiriyoruz belli ki rezalet bir hakem vardı sahada. Aynısını Galatasaray karşısında yapsalar en çok sövenlerden biri olurdun muhtemelen. O pozisyonlar çalınmasın bize ben cam çerçeve indiririm evde.
]
[emoji6
]]
[emoji6
][emoji6
]
]Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildiKuralın ne olduğuyla ilgilenmiyorum. Anayasanın ilk 4 maddesi gibi değil zira devamlı değişiyor kurallar. Benim futbol anlayışıma göre o pozisyon penaltı. Kol açık ve doğal konumunda değil.Kuralları öğren penaltı yok o pozisyonda.
iPhone cihazımdan]
[emoji6
]]
[emoji6
][emoji6
]
]Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi