CL 25/26 YF M:2 | Bayern Münih 1-1 PSG | MS | 6 Mayıs | TRT 1

dün hakemlik hiçbir olay yoktu dostum
Mendesin ikinci sarıyı verse bütün maç değişecek. Penaltı pozisyonu da bence penaltı. Çok farklı değerlendiriyoruz belli ki rezalet bir hakem vardı sahada. Aynısını Galatasaray karşısında yapsalar en çok sövenlerden biri olurdun muhtemelen. O pozisyonlar çalınmasın bize ben cam çerçeve indiririm evde.
 
Mendesin ikinci sarıyı verse bütün maç değişecek. Penaltı pozisyonu da bence penaltı. Çok farklı değerlendiriyoruz belli ki rezalet bir hakem vardı sahada. Aynısını Galatasaray karşısında yapsalar en çok sövenlerden biri olurdun muhtemelen. O pozisyonlar çalınmasın bize ben cam çerçeve indiririm evde.
penaltı asla penaltı değil de

mendesin pozisyonun öncesinde faul çaldı adam netsin yav faulu iptal edip 2. sarıyı mı göstereydi
 
Mendesin ikinci sarıyı verse bütün maç değişecek. Penaltı pozisyonu da bence penaltı. Çok farklı değerlendiriyoruz belli ki rezalet bir hakem vardı sahada. Aynısını Galatasaray karşısında yapsalar en çok sövenlerden biri olurdun muhtemelen. O pozisyonlar çalınmasın bize ben cam çerçeve indiririm evde.


Kuralları öğren penaltı yok o pozisyonda.


iPhone cihazımdan ][emoji6]][emoji6][emoji6]]Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Ula hakemler sknin keyfine göre biri penaltı veriyor biri penaltı vermiyor o pozisyonlara. İçimize sinmiyor kardeşim fifanin koyduğu kural ben hakemin o günkü keyfi nasıl acaba onu mu dusuncem. Kolun doğal pozisyonunda olmadığı her temas penaltı olmalı. Yok çarpma vücuttan sekme. Hakeme bırakılmamalı bu işler. Hele her yerden pis pis bahis kokuları geliyorken
 
2. sarı kart atlanmıştır ewet. fakat penaltı değil. 1.5 mt mesafeden uzaklaştırmak için abanıyor herif. random uzaklaştırmaları kaleci tutunca bile geri pas vermiyolar. burda da herifin ölmemek için yaptığı hamleye penaltı bence gaddarlık olur. bayern değil cimbom dahi olsa böyle posyonda hakkımız yendi demem yani.
 
Amma abarttınız bizim Bayern maçında Daviese ikinci sarıyı vermeyende Portekiz hakemdi çok iyi oldu bunlara
 
Penaltıyı bilmiyorum ama kural çok saçma. Ceza sahasınin içinde eli o kadar acamazsin. Dizinden filan dönmüyor. O zaman top auta giderken yapilan hamleler de penaltı olmasin. Adam dokunmasa top zaten auta gidiyor. Kural kesinlikle değişmeli. Sanki düğünde oynuyor anasını satayım
Nuno da kesin kk görmeliydi. Ortada faul yoktu.
Olise de kral gibi olmuş. Messi bile arada rakibini takip ediyordu. Adamda savunma hiç yok
 
Geri
Üst Alt