Kemal Özbaş
Ulubatlı Souness
- 8 Eylül 2009
- 30.768
- 8.623
- 2.518
arkadaslar paylasıcak yer bulamadım buraya yazayım deim iste kola:lütfen bu konuyu kaldırmayın adminler :bid:
Coca-Cola'nın içindekiler bölümüne baktınız mı?İşte:
İçindekiler:Su,şeker,karbondioksit,renklendirici,a sitliği düzenleyici,Coca-Cola özütü,kafein.Altı çizili yeri gördünüz mü?İşte o Coca-Cola Özütü denilen şey,Cochineal böceğidir.Bu böcek Kanarya Adaları'nda ve Meksika'da yaşar.Kaktüslerin üzerinde iğrenç bir şekilde yaşayan bu böcek köylüler tarafından toplanır.Sonra başka yerlere verilir.Onlar öğütülerek ve kesilerek karminik asite dönüştürülür.Bu asit su şeklinde olduğu için kolanın içine karıştırılır.Ve biz böceğin öğütülmüş suyunu içeriz.Ayrıca şimdi anlatacağım şey en az Cochineal böceği kadar iğrenç.Bu kolanın içinde meyan kökü var.Tonlarca meyan kökü bir kamyona kepçe ile doldurulduğu için arasındaki böcekleri ve fareleri ayıklama zahmetine girmiyorlar.Ve ancak bunlar öğütüldükten sonra farenin kol,bacak,beyin vs. süzgeç ile ayıklanıyor.Onun dışında farenin öz suyu,kanı vs. kolaların içine karışıyor.Sonuç olarak kolanın içinde bunları içiyoruz.Ayrıca başka bir şey daha anlatacağım.Teneke kutu kolaların direk içilmemesi gerekiyor çünkü bu kolalar yapılıyor.Teneke kutulara konuyor ve bodrum gibi bir yere bırakıyorlar.Sonra fareler de orada cirit atıyor,geziyor,dolaşıyor,hatta idrarını bile onların üstüne yapıyor.Sonra bu kutular hiç temizlenmeden direkt olarak marketlere gidiyor.Onlar da hiç bir şey yapmıyor.Biz alıyoruz ve hemen içiyoruz.Aslında onları içmeden ve açmadan önce dışını deterjan ile temizleyip sonra bir bardağa boşaltmamız gerekiyor.Bunun yüzünden ölen birisi bile olmuş.Lütfen bunu okuyan herkes benim bunu kopyala yapıştır yöntemi ile yapmadığımı anlasınlar
Coca-Cola'nın içindekiler bölümüne baktınız mı?İşte:
İçindekiler:Su,şeker,karbondioksit,renklendirici,a sitliği düzenleyici,Coca-Cola özütü,kafein.Altı çizili yeri gördünüz mü?İşte o Coca-Cola Özütü denilen şey,Cochineal böceğidir.Bu böcek Kanarya Adaları'nda ve Meksika'da yaşar.Kaktüslerin üzerinde iğrenç bir şekilde yaşayan bu böcek köylüler tarafından toplanır.Sonra başka yerlere verilir.Onlar öğütülerek ve kesilerek karminik asite dönüştürülür.Bu asit su şeklinde olduğu için kolanın içine karıştırılır.Ve biz böceğin öğütülmüş suyunu içeriz.Ayrıca şimdi anlatacağım şey en az Cochineal böceği kadar iğrenç.Bu kolanın içinde meyan kökü var.Tonlarca meyan kökü bir kamyona kepçe ile doldurulduğu için arasındaki böcekleri ve fareleri ayıklama zahmetine girmiyorlar.Ve ancak bunlar öğütüldükten sonra farenin kol,bacak,beyin vs. süzgeç ile ayıklanıyor.Onun dışında farenin öz suyu,kanı vs. kolaların içine karışıyor.Sonuç olarak kolanın içinde bunları içiyoruz.Ayrıca başka bir şey daha anlatacağım.Teneke kutu kolaların direk içilmemesi gerekiyor çünkü bu kolalar yapılıyor.Teneke kutulara konuyor ve bodrum gibi bir yere bırakıyorlar.Sonra fareler de orada cirit atıyor,geziyor,dolaşıyor,hatta idrarını bile onların üstüne yapıyor.Sonra bu kutular hiç temizlenmeden direkt olarak marketlere gidiyor.Onlar da hiç bir şey yapmıyor.Biz alıyoruz ve hemen içiyoruz.Aslında onları içmeden ve açmadan önce dışını deterjan ile temizleyip sonra bir bardağa boşaltmamız gerekiyor.Bunun yüzünden ölen birisi bile olmuş.Lütfen bunu okuyan herkes benim bunu kopyala yapıştır yöntemi ile yapmadığımı anlasınlar
