Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Mantikli bir noktaya parmak attin@Arif Doğan Karakaya abi hayır'a oy vermişsinamerikan hapishanesi ise ben de hayır diyorum, Norveç falansa düşünülür
Güldürme yeğenimİçeri sokarım parayı tanıdıklar var
Çoluk çocuk konusu değil uzaGüldürme yeğenim
Dostum nezaret bile görmemişsin laga luga yapıyon acın fevkaladeÇoluk çocuk konusu değil uza
Nezaret pazardan elma çalanların işi yeğenimDostum nezaret bile görmemişsin laga luga yapıyon acın fevkalade
Allah bidaha düşürmesin10 dk yatmisligim var, 19,03 dolarımi alayım. Jandarma komutanı şaka amaçlı, babamla gittiğim karakolda atmıştı. Sen çok yaramaz görünüyorsun götürün bunu nezarete demişti, gerizekalı er gerçekten götürdü. Sonra komutandan azar yedi o ayrı
İçerisi bildiğin gibi değil dostum yatarım demesi kolayBen kabul ederdim. Bir sene dediğiniz ne ki? Gözümüzü açıp kapıyoruz, bir sene geçiyor. Çıktığımda gelecek kaygısı olmazdı. Kaba ve basit bir hesap ve yatırım yapsak, benim bulunduğum yerde 1 milyon euroya apartmandan 10 tane güzel daire alabilirsin. Birinde kendin yaşa, 9'nu kiraya ver. Aylık gelen parayla ömrünün sonuna kadar ye-iç, gez, eğlen. Sonda da miras olarak ailene 10 tane daire kalsın.
Öte yandan işi sadece maddi olarak değil, kendini geliştirerek de değerlendirebilirsin. Mesela ben bir sene içeride olsam, orada en az 40-50 kitap okur, 1 tane de kitap yazardım.
Lan şöyle düşündüm de, hayali bile güzel anasını satayım. Fakirliğin gözü kör olsun! İnsan özgürlüğünü bile feda etmeyi düşünüyor para için.
Ben Gürcistan'da yaşıyorum dostum. Burada aşırı sıkıntı yok içeride. Girip çıkan tanıdıklarım var.İçerisi bildiğin gibi değil dostum yatarım demesi kolay