#12 Luksa Andric

Cevap: #12 Luksa Andric



Bana göre daha iyi bir pota altı oyuncusu lazım.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Bence yolları ayırma zamanı geldi.Kendisini seven biriyim ama daha istikrarlı,daha dominant bir pota altı oyuncusu alınmalı yerine.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Severim kendisini ama hedef büyütecek isek yolları ayırmalıyız.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Hedef büyüteceksek yanına post oynayabilen bir uzun almalıyız
 
Ah Ermal deyip iç geçiriyorum.



Adaş 1 aydır her çeşit kadroyu kurdum, Shipp Türk olabilse net çok güzel kadrolar çıkıyor ama lanet olsun o kural da bizi buldu. Shumpert değil Türk peygamber olsa şu performansıyla kalmamalı, diğer devşirmeler de hep çöp gibi geliyor ama Shumpert'tan faydalı olurlar.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Fiyat-performans bakımından bence iyiydi,hücumda eksikleri yok mu var sırtı dönük oyun,orta mesafe şut vb... zaten avrupalı 5 numara bulmak zor olan da Krstic,Vazquez 1-1.5 milyon dolardan başlıyor.Kalırsa açıkçası sevinirim ilk geldiği zamana göre büyük gelişim var devam ettirebilir.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Geçen sene 2 yıllık imzalamıştık zaten.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Bir kaliteli pivot sart, Zaza nasil etki etti hemen.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Oha gönderilmiş.Demek ki bomba gibi bir pivot gelecek.



Oysssh Oktay hoca hiç memnun değildi play off performansından.

Sağlam pivota hazır olalım derim.

Eğer haber doğruysa emeklerin için teşekkürler Andric ve kariyerinde bundan sonra başarılar.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



by hücumfaul gitmiş. neyse emekleri icin saolsun. bende gitmesi taraftarıydım zaten.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



emekleri için teşekkür ederiz içerdeki oly ve cska maçlarında çok iyiydi. yaptığı perde faulleriyle hatırlanacak :)
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Oysssh Oktay hoca hiç memnun değildi play off performansından.

Sağlam pivota hazır olalım derim.

Eğer haber doğruysa emeklerin için teşekkürler Andric ve kariyerinde bundan sonra başarılar.

Opsiyonu varmış,kullanılmamış.Demek ki 1+1 uzatılmış kontrat.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Krstic'i salak ettiği maç gözlerimin önüne geliyor ama Beşiktaş maçında yaptığı.. İstikrar sorunu. Hayırlısı, ben unutmayacağım kendisini.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Bi insan her maçta perdeden hücum faul yapar mı ya :D ,emeklerin için teşekkürler Andric.
 
Cevap: #12 Luksa Andric



Andric çok maçta katkı verdi bize umarım bundan sonra gideceği takımda başarılı olur. :tiphat:
 
Cevap: #12 Luksa Andric



emeğine teşekkürler bundan sonra sana başarılar. büyük transfer bekliyorum artık
 
Geri
Üst Alt