130 Hp'lik Peugeot 308 1.2 E-THP'den Tüketim Rekoru

Tanju Ak

Kırmızı Üye
Katılım
3 Mart 2010
Mesajlar
1.430
Tepkime puanı
1
Puan
288
PureTech üç silindirli turbo benzinli motora sahip Peugeot 308 1.2 e-THP ortalama 2.85 litrelik tüketim değerine imza attı.



Geçtiğimiz günlerde 2014 Yılının Otomobili seçilen yeni Peugeot 308, yakında yollara çıkan yeni nesil PureTech üç silindirli turbo benzinli motora sahip 1.2 e-THP seçeneğiyle rekor tüketim değerlerine imza attı. 130 hp güç üreten benzinli motora ve altı ileri manuel şanzımana sahip standart bir 308 1.2 e-THP ile yapılan denemeyi, Fransız test makamı olan UTAC ( Union Technique de l' Automobile, du Motosiklet et du Cycle ) adlı firma İspanya, Almeira'da gerçekleştirdi. Toplam 32 saat süren test boyunca ortalama 2.85 litrelik rekor seviyedeki yakıt tüketim değerine ulaşan Peugeot 308 1.2 e-THP, yolculuğu boyunca 51.4 litrelik yakıt ile 1.810 km menzile ulaştı. Standart bir 130 hp güç üreten Peugeot 308 1.2 e-THP'nin ortalama tüketimi 4.6 litre emisyon değeri ise 107 gr/km olarak veriliyor. 1.2 litre hacimli PureTech turbo benzinli motorun 110 hp'lik versiyonu önümüzdeki haftalarda Avrupa'da 208 ve 2008 modellerinde sunulmaya başlanacak.



Benzinli motoruyla bu başarıya imza atan Peugeot 308'in, BlueHDi 120 hp adlı 1.6 litrelik dizel motora sahip diğer özel bir versiyonu daha bulunuyor. Bu 120 hp'lik 1.6 dizel motora sahip versiyon 3.1 litrelik tüketim ve 82 gr/km'lik emsiyon değerleriyle öne çıkıyor.



130 HP'LİK PEUGEOT 308 1.2 e-THP'DEN TÜKETİM REKORU























 
yandan audi eski kasaya çok benziyor.

maalesef ikinci el ve servis yedek parça fiyatları gibi etmenler satışlarını kısıtlıyor pg 'nun.
 
İnanılması güç bir tüketim, kasası da fena değilmiş
 
benm aracın fabrika verisi 7 lt ama 13 ün altına inemiyorm ,,, bu da 5-6 lt nin altına inmez ist. da
 
Aracı kullanma ve inceleme fırsatım oldu. iç tasarım sade, Ekran çok işlevsel, Gösterge paneline hayran kaldım, ışıklandırmayla beraber gece kullanışlarında çok şık görünüyor. tasarımı standart üzeri fakat malzemeden çok ödün verilmiş. Nereye baksan bir açık var. Ön konsolun alt tarafı tamamen sert plastik. Renginden ötürü bakarken pek belli etmiyor fakat dokununca falan çok rahat fark ediliyor. Aynı sorun kapı Panzotlarında da mevcut. oto viteste geçişler çok belirgin, iyiden iyiye hissettiriyor yani. 1-2 tamam da 3-4ü bile hissettim. Emniyet kemerinin olduğu bölümden tık tık ses geliyor, kemerden kaynaklı değil kemeri tutan mekanizma kaynaklı. yuva gevşek.

Ve bu aracın 1,2 benzin en dolu paketi 70bin gibi bir rakam şuan.
 
Geçenlerde inceleme fırsatım olmuştu müthiş bir tasarım olmuş. İçindeki sadelik ve dış görünümü muazzam.
 
Arkadaş hep böyle diyorlar alıyoruz sonra elimizde kalıyor satamiyoruz. Geçen ay sattim 2010 model 1.6 hdi 194 bin km 4500 euro ya verdim ama alman arabasi olsa zararın çok az geri satarken birde kalite farkı bariz kaportada. Ama yakıtına bişey demem çok az yakıyor.
 
Fransız arabaları gösterişten uzak ve kalitesiz malzeme yapısıyla ün salmıştır. Tasarımları berbat ötesi. Fakat bu arabayı görmediğim için aynı mı bilmiyorum, bişey diyemem.

90 km hızla, otobanda ölçümüş fabrika verisiyle hiçbir araç gerçek kullanımda zaten tüketim verisini vermiyor zaten. Ama bu veri 2-3 Lt. daha fazla yukarda bile olsa yinede müthiş bir tüketim sunuyor.

GT-I9300 Tapatalk
 
Son düzenleme:
Çok abartılı bir,fiyatı var.
Gerçi piyasa baya abartı hale geldi.
 
göğüs tipsiz.
direksiyon biçimsiz.
sadelik paspallıkla birleşmiş. söylenen tüketim verileri külliyen yalan .
aracım başka marka turbo benzinli.
fabrika verisiyle alakası yok .
 
1.2 motor pert olur o kasayi kaldiramaz , araba firmalari abaratiyor artik tuketimi dusurup motor'un 2sene icinde pert olmasini cok istiyorlar
 
1.2 motor pert olur o kasayi kaldiramaz , araba firmalari abaratiyor artik tuketimi dusurup motor'un 2sene icinde pert olmasini cok istiyorlar
3 yıldır tsi motor kullanıyorum ..
1.4 motor 1500 kglık koca kasayı içinde dört yolcu ve bagajı adeta uçuruyor .
bu motor 2005 yılında yüzbinlerce km testten sonra seri üretime geçti.
bu ve bunun gibi motorlar aşırı beslemeli turbo motorlardır. zorlama olmaksızın direkt enjeksiyonla çalışır.
devir küçük hacim yüksek güç devri.
 
Son düzenleme:
Aracın yakıt tüketimi çok düşük ve iyi olabilir ancak fransız araçlarda beyin ve elektronik aksam arızaları çok yaşanıyor.özellikle citroenlerde.Alacak olan kişiler bunuda göz önünde bulundursun.Kocaeli sanayide oto elektroniğiyle uğraşan arkadaşım var(beyin sistemler vb) ne zaman gitsem 10 tane araba varsa dükkanda 4-5 tanesi fransız arabası.ya beyinlerinde ya şanzımanlarında yada elektronik aksamında arıza oluyo.
 
Son düzenleme:
Buna verilen paraya daha kalite durumdaki Yeni Octavia geliyor. bu fiyata bu araç olmamış yani.
 
Geri
Üst Alt