#16 Evren Büker

Sercan Turan

Hocaların Hocası
Katılım
22 Temmuz 2009
Mesajlar
50.184
Tepkime puanı
174
Puan
1.738
SRD_4167B.jpg




16 EVREN BÜKER

Guard




Doğum Tarihi 1985-07-06

Geldiği Takım Oyak Renault

Giriş Yılı 2009

Boyu 1.94

Lakabı



Kariyeri

2006-09 Oyak Renault​
 
Cevap: #16 Evren Büker



Kendini çok geliştirdi bu yıl.



Umarım gelecek yıl formu böyle devam eder.
 
Cevap: #16 Evren Büker



Bu sene kuşkusuz en iyi yerli oyuncumuzdu. ŞAmpiyonluğa oynamak için kaliteli yerlilere ihtiyacımız var. Evren'de bu kalitede.
 
Cevap: # 16 Evren Büker



Galatasaray'da kendini daha da geliştirdi.

Ayrıca kendisi Galatasaray'lıdır
 
Cevap: #16 Evren Büker



Milli takıma Ender ve Engin ikilisinden çok daha fazla şeyler verebilir.
 
Cevap: #16 Evren Büker



Maalesef kötü haber

Evren trabzonla anlaşmış



sinirimden kuduruyorum.....
 
Cevap: #16 Evren Büker



Baketbol'da istikrarı uzun süredir sağlıyamıyoruz. Sezonun en iyi oynayan oyuncumuza bu kadar basit kaybedebiliyorsak, uzunca bir süre daha başarı beklemenin mantığı yok. Gerçekten çok yazık oluyor.



Yolun açık olsun Evren.
 
Cevap: #16 Evren Büker



Serhat Büker vardı. Şimdide kardeşi Evren Büker'i kadromuza kattık. 2 numaraya yerli olarak harika bi transfer yaptık. 1 numaraya da Engin Atsür'ü alabilirsek, dışarıdan sayı bulmakta zorlanmayız.



Galatasaray içinse çok kötü bi haber bu. Geçen sezon oynadıları keyif verici basketbolun baş mimarlarından birisiydi Evren Büker. Yabancıları kadromuzda tutacağız şeklinde açıklamalar vardı ama son durumu bilmiyorum.Eğer gerçekten şampiyonluk istiyorlarsa, yabancıları kadroda tutup, iyi yerliler almalılar.



Açıkcası ben Galatasaraydan Caner Topaloğlu'nu alabileceğimizi düşünüyordum(malum kendisi Trabzonlu). Ama Evren Büker transferi beni olumlu anlamda şaşırttı.
 
Cevap: #16 Evren Büker



ya bu yönetim akilanmiyacakmi nasil gönderirsiniz evreni anlamiyorum
 
Cevap: #16 Evren Büker



Ben böyle rezilik görmedim kimse kusura bakmasin !!!!
 
Cevap: #16 Evren Büker



Bu şubeyi kim yönetiyor böyle amatörce, olacak iş değil bu ya.



İstikrar, yabancılar diyoruz ama daha elimizdeki yerlileri tutamıyoruz! Skandal!
 
Cevap: #16 Evren Büker



rezillik resmen ya yonetim hala hata yapmaya devam ediyor ya akillanmadilarmi hala, ayiptir ya basari diyorsun ama yabancilari zaten tutamiyorsun elinde bu nerden cikti. daha iyisini alamiycaksin zaten neden anlasmiyorsun madem sacmalik resmen. kimse kusura bakmasin. basariyi yakaladigin kadroyu sen neden bozarsinki
 
Cevap: #16 Evren Büker



Ne bekliyorsunuz ? Cafe Crown sponsorumuz olmaya devam ettiği sürece ne önemli oyuncularımızı elimizde tutabiliriz , ne şampiyonluğa oynayabilriz , ne çok kalıteli oyuncuları kadromuza katabiliriz . Yeter artık Adnan Polat amatör branşlara önem veriyorsa ilk iş şu Cafe Crown´dan kurtulacak !!
 
Cevap: #16 Evren Büker



Uzun uzun çok şey yazdık. Bu sefer ki harbiden sadece rezillik. Utanın!
 
Cevap: #16 Evren Büker



Resalet, kepazelik kapatın bari şubeyi. Yönetimde hiç kimsenin gözümde zerre değeri kalmadı. Seneye Murat Kaya, Can Akın, Eren Beyaz ile de devam edelim.
 
Geri
Üst Alt