17/18 B Grubu M:3 | Buducnost 87-78 Galatasaray OB | MS | 25 Ekim | Tivibu Spor

Uğur İz

GS
Yönetici
Administrator
Katılım
10 Mart 2013
Mesajlar
121.469
Tepkime puanı
158.121
Puan
5.068
DM5i7L_W4AA6sXO
 
Rakip acayip derecede formda.Kazanacağımızı düşünmüyorum.Karşıyaka maçındaki performans olursa bir ihtimal kafa kafaya oynayabiliriz
 
S Sport'tan Tivibu Spor'a geçmiş, öyle saçma bir organizasyon.
 
Ergin ataman a laf atan ergenler bu filmin sonunun böyle olacağını biliyorlar miydi. O adam baskette direnen tek kişiydi onu da gönderip mal erman ı getirince bir de 4 milyona takım kurunca muhteşem takım oldu . Ben ki basketi bazen futboldan çok severdim şimdi maç saatini şansa gördüm zap yaparken. Kapansa bile artık umrumda değil zaten

SM-N920C cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Allahın cezaları şaka mısınız siz?
 
Bir savunma yapın ya neredeyse her pozisyon sayı oldu.
 
ergin hoca zamanında bile daha çok savunma yapıyoduk şaka gibi takım kuruldu,amma gamsız bi takım bu ya

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sezon başlamadan önce Filipovski yerine liseli dinozor Kunter'i getirirsen hem bütçenin hem de branşın anasını bellemiş olursun.Büyük başkan bu dediğimi başardı.Liseli zihniyetin canı cehenneme...
 
noluyo lan !! bizim cember dahami genis
 
Böyle oyunculara senelik 4.5 Milyon Euro veriyorsak kapatalım şubeyi. Kötü denilen Ataman 6 Milyon'a EuroCup şampiyonu takım kurmuştu.
 
eurocupta logo olarak bunu kullanalim

248421.jpeg
 
ilk yarida 50 sayi yemek nedir
 
İyi oluyor bu leş takımla sadece ligde uğraş vermek mantıklı belki kazara final yaparız
 
Geri
Üst Alt