17/18 H:16 | Yeni Malatyaspor 2-1 Galatasaray | MS | 17 Aralık

Bu Tudor denen herif onumuzdeki mac taraftardan insallah dayak yiyecek aha buraya yaziyiyorum.
 
yav canımızdan çok seviyoruz. bütün hafta maçı iple çekiyoruz. denyonun teki bütün hayatımızı mahvediyor salak salak işlerle. bide artislik yapıyor. valla yoruldum artık
 
Maçın ilk yarım saatini dizilişi ve sistemi çözmek,futbolcuların hangi mevkide oynadığını anlayabilmek için izledim.
 
maci biraz once izledim.

tudor capsizinin yaptigi hatalarin haddi hesabi yok.

yuh dedim.

o kadar yazacak sacmalik var ki.

yine gerizekali 3lu defans.

ulan uclu sacmaligini oynatiyorsun bari en azindan o sistemde az biraz oynayabilecek tek adam olan garry'i oynat.

yasin en buyuk ozelligi ileride oynayinca gol pozisyonlarina girmesi ve gol atmasi.

adami uclunun kanadina koyunca butun bu ozelligi kayboluyor.

elinde ligin en iyi sag kanat adami var. sen gidiyorsun adami ortada oynatiyorsun adamin ozellikleri yok oluyor. sonra bir ara sola koyuyorsun, vs. manyak herif.

sacma sapan oyuncu degisiklikleri.

adamlar iyice gomulmus sisirme oyuna gecicen ereni 89da oyuna aliyorsun.

daha yazacak o kadar sey var ki valla ben yoruldum.

fb macindan sonra yazdim eger bu herifi kovmazsak basimiz cok buyuk belaya girecek hic bir onemli maci alamayacagiz diye.

hala tutun bu capsizi.
 
Son düzenleme:
Tribüne gelmeyen klavye taraftarı sesini kessin. Hele hele Almanya 'dan atıp tutan almancılar.
 
Tribüne gelmeyen klavye taraftarı sesini kessin. Hele hele Almanya 'dan atıp tutan almancılar.

dursun-ozbek_443.jpg


dursun-ozbek_4528.jpg
 
Valla Ankara maçlarına genelde gidiyorum, şu son dönemde İstanbul'a pek gidemedik. Affet Zeki başkan.
 
Geçen hafta, gerçekten Galatasarayın menfaatini düşünenler satılmış taraftar istemiyoruz dedikten sonra, istifa seslerine eşlik etme lütfunu gösterenler lütfen sussunlar.
 
Geri
Üst Alt