17/18 H:4 | Galatasaray Odeabank 62-83 Fenerbahçe Doğuş | MS | 29 Ekim

Kunter'in habire sesi geliyor.Obra sakin
 
Bir kere derbi kazanın!!
Acayip rezil bir hal aldı durumumuz
Polat döneminden kötü

TapaTalK
 
ulan böyle basit hücum faulu çalamıyolar 3 sayı yiyoruz,adam amerikalı kolunu açıyor hayla göremiyor hakemler nediim
 
Dinozor Kunter geldiği an havluyu attığımızı söylemiştim.Keşke yanılsaydım.Ancak taraftarın gördüğünü vizyon yoksunu Dursun göremiyor.
 
muratbey usak sportif gibi takim olmusuz rezalet!!!!!!!!!

Redmi Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
en kolay basketleri bile yapamayan sokak topcularini bulup getirmis kunter erman. bunun tanidigi oyuncular okadar olur.

göksenin köksal 2-3 sene önce sadece savunma yapsin diye 3-4 dk oynayan bos bir herifti. simdi kaptan. her macta bunu söylemekten SIKILDIM.

bu takimdan bisey olmaz. bütce yoksa kapatin gitsin.
 
Geçen sene ki kadroya yetersiz diyorduk haklı olarak. Bu sene Yeşilgiresun ayarında takım olmuşuz
 
Bu maç genelinde değil takımda karakterli oyuncu yok. Bütün yabancıları ABD'den doldurursan böyle olur.
 
Hala takip eden var mı bu branşı.
 
Real maçına geçiyorum.
 
Geri
Üst Alt