#17 Eren Elmalı

Çok çok çok çok kötü. Hicbirsey yapmıyor oyunumuzu aşağı çekiyor net. Bir sallaiye bak bir de buna. Boey girsin Sallai sola gecsin
 
Bok gibi oynuyor. Seneye Kazimcan'in durumuna gore sutlanabilir.
 
Çok kötü. Daha ne kadar kötü olacak derken, daha da kötü oluyor.
 
top buna gelince atağımız bitiyor. her maç aynı durum. ayrıca ileri çıkıyrum ayağına önünde oynayan adamın alanını daraltıyor. orta desen hak getire. açıkcası formayı hak etmeyenlerden biride bu
 
Önü boş olsa bile orta açmaktan aciz, kafa hemen topu geri oynayayım da top benden çıksın da. Bu siliklikle Galatasaray’ın yedek beki bile olamaz. Kazımcan bundan 10 kat daha cesur bek.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Bedavaya oynayan en iyi hucumcu beki gönderdik. Gol lazimlken bunlarin topla kavga etmesini izliyoruz.
 
Orta acamiyor yaw lan ne kadar zor bi orta acmak????
 
Geçen nisanda falan parlatıp iyi paraya saplamalıyız demiştik bu arada.
 
Ceza sonrası rezil halde maalesef. Sezon başında fırtına gibi esiyordu.
 
Şamp liginde şovunu yapan jakobs bu maçta oluk oluk bıraktı sahaya, ilk golü yediren de jakobs yediği komedi çalımla.. genel olarak jakobs > eren ama bugün için o formsuz eren bile jakobs’tan iyiydi
 
Jakobs 45 dakika kötü oynadı hemen Göztepe muhtemel 11 eren yazılıyor

Çok büyük hata olur

Jakobs 45 dakika kötü oynadı Eren her maç kötü
 
Geri
Üst Alt