2.Tur | Arjantin 3-1 Meksika | 27 Haziran | Maç Sonucu

Sercan Turan

Hocaların Hocası
Katılım
22 Temmuz 2009
Mesajlar
50.184
Tepkime puanı
174
Puan
1.738
2010_worldcup-logo








Argentina.png
Vs.png
Mexico.png








175px-TRT_1_logosu.png
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Messi Gio ya calim nasil atilir gösterir , umarin dikkatli izler Gio.
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Messi Gio'dan çok çok üstün bir oyuncu. Yalnız Messi C. Ronaldo'dan da daha iyi bir oyuncu. Şimdi ne gereği var bunu söylemenin? Arjantin rahat geçer.
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Arjantin kolay geçer. 3-1 yada 3-0
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



meksika baya zorlar arjantini ama turu arjantin gecer
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



banko arjantin
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1







Kazananın Messi olması, Gio'nun yuvaya dönmesi dileğiyle.
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Arjantin'in finale doğru yürüdüğünü görmek....:)
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Meksikaya 40% Sans veriyorum.

Erken gol yemezse + Panik yapmazsa,gayet iyi bir takimlar.



Ayrica Gioya,Messiyi iyi izlesin diyenler,bu adamin cocuklugundan beri Messiyle kanka oldugunu unutmus galiba:D
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Bir de övünürüz biz millet olarak şansı olmayanın, ezilenin, kaybedenin yanında oluruz diye. Ama etrafa bakıyorum herkes Arjantinci, İngiltereci, Brezilyacı. Messi'ler Ronaldo'lar. Bu adamlar zaten kazanan. Almanları desteklememin nedeni de kimsenin oynadıkları oyunun hakkını vermemesi, favori göstermemesi.



O yüzden bu akşam Meksikalıyım. Sonra da Şilili.
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



messi gol atar isallah
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Bir de övünürüz biz millet olarak şansı olmayanın, ezilenin, kaybedenin yanında oluruz diye. Ama etrafa bakıyorum herkes Arjantinci, İngiltereci, Brezilyacı. Messi'ler Ronaldo'lar. Bu adamlar zaten kazanan. Almanları desteklememin nedeni de kimsenin oynadıkları oyunun hakkını vermemesi, favori göstermemesi.



O yüzden bu akşam Meksikalıyım. Sonra da Şilili.





Kesinlikle katiliyorum. vee Vamos México!
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Bir de övünürüz biz millet olarak şansı olmayanın, ezilenin, kaybedenin yanında oluruz diye. Ama etrafa bakıyorum herkes Arjantinci, İngiltereci, Brezilyacı. Messi'ler Ronaldo'lar. Bu adamlar zaten kazanan. Almanları desteklememin nedeni de kimsenin oynadıkları oyunun hakkını vermemesi, favori göstermemesi.



O yüzden bu akşam Meksikalıyım. Sonra da Şilili.



Ulan yürü be işte destekledim anlayış yaşam tarzı futbol bilinci budur.
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



ARJANTİN:

22-Sergio Romero

15-Nicolas Otamendi

2-Martin Demichelis

4-Nicolas Burdisso

6-Gabriel Heinze

14-Javier Mascherano

20-Maxi Rodriguez

7-Angel Di Maria

10-Lionel Messi

11-Carlos Tevez

9-Gonzalo Higuain



MEKSİKA:

1-Oscar Perez

16-Efrain Juarez

2-Francisco Rodriguez

4-Rafael Marquez

3-Carlos Salcido

5-Ricardo Osorio

18-Andres Guardado

6-Gerardo Torrado

21-Adolfo Bautista

17-Giovani Dos Santos

14-Javier Hernandez
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



:016::016:messih gol atsın artık
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Aguero ile başlamalıydı Arjantin.
 
Cevap: 2.Tur | Arjantin - Meksika | 27 Haziran | 21.30 | TRT 1



Gio inşallah gol atıcak Ocak ayından beri 1 golünü göremedik :D
 
Geri
Üst Alt