Sercan Turan
Hocaların Hocası
- 22 Temmuz 2009
- 50.184
- 174
- 1.738
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Arjantin kolay geçer. 3-1 yada 3-0
Bir de övünürüz biz millet olarak şansı olmayanın, ezilenin, kaybedenin yanında oluruz diye. Ama etrafa bakıyorum herkes Arjantinci, İngiltereci, Brezilyacı. Messi'ler Ronaldo'lar. Bu adamlar zaten kazanan. Almanları desteklememin nedeni de kimsenin oynadıkları oyunun hakkını vermemesi, favori göstermemesi.
O yüzden bu akşam Meksikalıyım. Sonra da Şilili.
Bir de övünürüz biz millet olarak şansı olmayanın, ezilenin, kaybedenin yanında oluruz diye. Ama etrafa bakıyorum herkes Arjantinci, İngiltereci, Brezilyacı. Messi'ler Ronaldo'lar. Bu adamlar zaten kazanan. Almanları desteklememin nedeni de kimsenin oynadıkları oyunun hakkını vermemesi, favori göstermemesi.
O yüzden bu akşam Meksikalıyım. Sonra da Şilili.