2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?

Mert Erak

10 Numara!
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
13.608
Tepkime puanı
9
Puan
1.363
Almanya'da yapılacak Eurovision'a kimle katılmalıyız?
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Yüksek sadakat veya Ajdar olabilir.:)
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Şebnem Ferah....
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Yavuz Bingöl veya Volkan Konak.



Volkan riis bi şiir okusun , bi sevgilim desin salon iptal. :D
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Almanya'da yapılacağı için İsmail YK katılsın...:asd:
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Ajdar
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Azer Bülbül'de olabilir...

İsyaneyyyy diye bir başlasa Alamanlar pert olur be...:D
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Serdar ORTAÇ veya Şebnem FERAH
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Sagopa tabikide..
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



İsmail YK
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Sertap Erener.
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Bence amatör şirin bir üniversiteli kız yada erkek..Şarkı tarz filan pek farketmez..
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Tripkolik :asd:
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Kesinlikle Emre Aydın...
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



emre aydın
 
Cevap: 2011 Eurovision Şarkı Yarışması | Türkiye kimle katılmalı ?



Rockerlarla devam edelim.:asd:Hayko veya Şebnem Ferah.:asd:
 
Geri
Üst Alt