2026 DK D Grubu M:3 | Türkiye - ABD | 05:00 | 26 Haziran | TRT 1

Irak, Özbekistan, Panama, Tunus, Ürdün ve Haiti ile sonunculuk için kıyasıya bir mücadele vereceğiz.

Bu rezillik bize yeter.
 


Bu gercek degildir di mi
 
BAY ve diğer yerlilerimiz 3 hafta tatil yapsınlar.
Kaan bir zahmet takıma dönmesin.
 
TFF Başkanı Hacıosmanoğlu: Milli Takım tarihinde ilk defa UEFA Elit Ligi'ne çıktı.. Kenar mahalle ülkeleriyle oynuyorduk. Eylülde Fransa, İtalya ve Belçika ile oynayacağız. Kim çıkardı bizi buraya?"





An itibariyle Dünya Kupası'ndan elenen takımlar:

Türkiye
Haiti
Tunus
Ürdün
Panama
Katar


ibo'nun deyimiyle kenar mahalle takımlarıyla kol kola dünya kupasına veda etmişiz!
 
Aman aman gol atıp, kazanmaya falan kalkmasınlar..

Galip gelirlerse 'elendik ama ev sahibini eze eze yendik' arsızlığı yaparak prim kasmaya çalışırlar.. Sonra 'kader, olmayınca olmuyor, nasip' acizliğine girip yine zeytinyağı gibi su üstüne çıkarlar..

Umarım temizinden, clean sheet bir ABD galibiyeti olur.. Umarım birileri, bu vasıfsızlarla bu işin yürümeyeceğini fark ederler..
 
Galibiyet sadece ve sadece iho'yla montella'ya yarar.
Türkiye zararli cikar.

O yüzden ABD'ye her vurdugun gol olsun diyoruz.
 
Bu maçı izleyenin kendine saygısı yoktur.
 
Bu maçıda seyretmeyeceğim, 3 maçıda izleyemedim her msçımız sabahın köründe, hiçbir avrupa takımı var mı tüm maçları sabah 5-6-7 de olsun bir tek biz bari biri akşam olsaydı.

SM-A525F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yastık başında olacağız.
 
Geri
Üst Alt