#52 Emre Çolak (ARŞİV)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Selçuk Ceylan

Kırmızı Üye
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
2.013
Tepkime puanı
0
Puan
1.306
90A36CD7-F50E-402F-8C30-4638A43137AE.webp




52 EMRE ÇOLAK

Orta Saha



Doğum Tarihi
1991-05-20

Doğum Yeri İstanbul

Oynadığı Takımlar 2002-2009 Galatasaray (altyapı)

2009-2010 Galatasaray A2

Geldiği Takım Altyapı

Giriş Yılı 2009

Boyu 169

Kilosu 62

Lakabı
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
En büyük yıldız adayı teknik kapasitesi çok yüksek. Fm09 dada çok iyi oynuyor:)
 
Bu cocuktan cok sey bekliyorum. Yeni sezona A takim kadrosuna alinmasindan yanayim.

Bir gün Lincoln Galatasaray'dan ayrilirsa,yönetimin fazla arayisa'da girmesine ihtiyac yok,cünkü o futbolcuyu florya tesislerin'de bulabilirler.



Ayrica: yazimda cok hata varsa, kusuruma bakmayin cünkü gurbetciyim .
 
arda kadar başüstünde tutulursa aydını ardayı da sollar.. ama o şansın ona verileceğini sanmıorum..
 
Gelecek Sezonlarda Lincolnun Yedeği Olur Ondan Sonra Takıma Girer.



İNŞ
 
paf maçlarında izledim gerçekten büyüleyici bir yetenek ancak fizik açıdan problemleri var onları da mutlaka hocalarımız düzeltir arda'nın da vardı böyle bir problemi şimdi fiziği çok iyi ve umarım a takıma çıkartırlar çünkü arda,uğur,aydın,emre gibi altyapı adamlarının aynı anda sahada olması beni çok gururlandırır
 
Evet fiziğini gelistirmesi lazim. Birden fazla futbolcunun arasindan zor siyriliyor.

"Vay be" diyom, sonra bi bakiyom yerde.
 
Bu fizikle kendine yazik eder, eger TSL'de oynarsa. Kasaplar Emre'yi hemen bitirirler.



Ama yetenekli,hemde cok. Paf ligini Cafercan kadar domine etmesede gayet iyi :)



Not: Cafercan Paf liginde dehsetti :P
 
4 mac ceza aldi,offf.akli basina gelsin de yapmasin bari. 3 mac'da yeterdi aslinda abarttilar bence.:mad:
 
Kırmızı kartı nasıl gördü ki?



Tam hatirlamiyorum ama galiba Hacettepeli buna sert girdi Emre'de cocugun üstüne yürüdü, itti galiba.cocuk yere düsmedi zaten yaptigi foulden sonra yerde oturuyordu.Kirmiziyi hak etti ama 4 mac fazla, cocugu incitseydi anlardim.



Zaten cok gergindi emre. 2-0 öndeyken, bir gol yediler sonra emre savunmaya yardim etmek isterken ceza sahasinda, hakem penalti karari verdi 2-2 oldu. Yaptigi dogru degildi yinede.
 
4 mac ceza aldi,offf.akli basina gelsin de yapmasin bari. 3 mac'da yeterdi aslinda abarttilar bence.:mad:



4 maç mı?Çok fazla ceza verilmiş..Emre bir şey yapmadı zaten..Yerde otururken oyuncu üstüne yürüdü..2 maç bilemedin 3 maç ceza verilmeliydi..Bu ülkede sahada adam dövmeye kalkanlar 5 maç ceza alırken(!)(Bknz:Volkan)..
 
Ayni hareketi TSL'de yapsa 2 mac ceza alirdi ama Paf Lig'inde daha agir ceza veriyorlar kücük yaslarda disiplinli olmalari icin. Aralikli veya üst üste gördügün iki sari'dan sonra bir mac cezali durumuna düsüyorsun.Demek direk kirmizi gören 4 mac cezali oluyor. Bu kurallar hic bir sey degistirmez bence. TSL'de bir seyler degismedikce o cocuklarin umrunda degildir.
 
Cevap: #17 Emre Çolak



Emre çok yetenekli bir oyuncu ama çok çalışması gerekiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt