#55 Sabri Sarıoğlu

selçuk inan - sabri sarıoğlu -leo franco .

bu üç adam nerden nasıl torpilli ise artık bizim takımda oynadılar franco fener derbisindeki o uzaktan şutta yumurtlaması ve kaybetmemiz sonucu daha da kale yüzü göremedi ama bu iki vasıfsız senelerce hem takımı hem taraftarı kanser etti.
öyle vefa mefa hikayelerine girmeyeceğim.
umarım bir daha bu takıma sizler gibi yeteneksiz vasıfsız torpilli adamlar gelmez . kaybettirdiğiniz puanları engel olduğunuz transferleri yediğiniz teknik adamları hangisini sayayım bilmiyorum. yeni üyeyim fenerli falan diyecekler olacak umrumda değil.
kel ölür sırma saçlı olur kör ölür badem gözlü olur.
yahu iyi misin? selçuk o sezon gs'a transfer olup ligin kaderini değiştirdi yahu. fb'ye gitse net fb şamp olurdu. son 2 sezonu çok çok kötüydü ona kabulüm.
 
yahu iyi misin? selçuk o sezon gs'a transfer olup ligin kaderini değiştirdi yahu. fb'ye gitse net fb şamp olurdu. son 2 sezonu çok çok kötüydü ona kabulüm.
ben o sezondan bahsetmiyorum genel durumdan bahsetmiştim. selçuk 1 fayda verdiyse 10 zarar ettirdi.
şu takımın acayip hallerine bakalım .
** bir umut bulut geldi bir de elmander geldi.
** bir tarık çamdal geldi bir de boey geldi
** bel fıtığı hastası bir leo franco geldi bir de muslera geldi
.....örnekler çoğaltılabilir.
nasıl geldiler nasıl alaka kuruldu ? bu sağlam kazıkları nasıl bize attılar hala akıl sır erdirebilmiş değilim.
 
yahu iyi misin? selçuk o sezon gs'a transfer olup ligin kaderini değiştirdi yahu. fb'ye gitse net fb şamp olurdu. son 2 sezonu çok çok kötüydü ona kabulüm.

Selçuk son 2 sene değil, son 7 sene çok kötüydü. Galatasaray'da izlediğim en kötü kaptandı. Rakip futbolcular bizim oyuncuları araya alırdı Selçuk kaptan olarak uzaktan izlerdi sesini çıkaramazdı.

Sabri'nin kariyeri genel olarak iyi geçmedi ama her dönem çok eleştirilen, dalga geçilen biri oldu. Kulübü hiç satmadı yeteneği yoktu ama elinden geleni yaptı.
 
Bugün floryadaki seçmelere oğlumu götürmüştüm. Turnuva esnasından kendisini yakından görme fırsatı buldum. daha önce tribünden izlemiştim ama futbolu uzun yıllar evvel önce bırakmasına rağmen jelerti ikiye katlayacak fizik vardı adamda.

bu herifin 3. sınıf komedi programlarında, sabri şakaları sebebiyle fazlasıyla hakkının yendiğini düşünüyorum. gökhan gönül 2 kupalı (fb) 1 kupa (bjk) olmasına hala daha göklere çıkartılırken 6 şampiyonluğu olan sabrini ciddi şekilde hakkını yendiği bir gerçek.

neyse inanılmaz olgun ve kaliteli bir herif kırmadı oğlumla da fotoğrafta çektirdi. :tbr:
 
Trtspordaymis böyle kanımızdan adamları izleyelim bundan sonra. Bu adamlar olsun ekranda.
 
Bir GS klasiği

resized_101f0-408cbd04resized_19c7eba96fc53c1fa9fee06488693de21bc80afe25922.webp
 
Canlı denk geldim çok iyiydi yav.

Çocuk gibi sevindi müthiş bir şeydi.
 
Geri
Üst Alt