#6 Davinson Sánchez

HKYYvy3WYAABgrQ
 
Patron an itibariyle ronaldo ve arkadaslarini babaliyor.
Kolombiya'da Asensio gibi bir adam olsa yazmislardi, garip sekilde geri cekilip sut sansi veriyor Portugal.
 
90+1'de gol attı ofsayt diye geri çaldılar ama bence ofsayt yok
 
Dk da iyi oynuyor diye satilmamazlik yapilmaz ins. Bizde misyonu doldu artik, 20+ bonservise gönderilmeli
Normal bir yönetimimiz olsa gönderilsin derdim de renkdaş bunların sanchez'in de yerini dolduramayacağına adım gibi eminim. Sanchez' in bu sezonki futbolundan nefret etmiş biri olarak bunu diyorum
 
Bir düşünün bakalım neden bizde kötü milli takımlarında über oynuyo bu yabancı oyuncularımız. Kıvranmaya gerek yok. Sebebi belli değilmi. Sadece oynayana değil oynatanada bakacaksın
O zmn baris alper, torreira, lemina, eren, boey, rashica, mertens, icardi, apo, ugurcan, hatta kerem gibi adamlar da oynatan yuzunden ust seviye donemler gecirdiler/geciriyorlar diyelim.

Kemal geldi senin dengen iyice bozuldu
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt