Emrah Duvar
Taçsız Kral
- 5 Ocak 2011
- 114.010
- 101.235
- 5.238
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ofsayt verdi yaw çok milimdi bence90+1'de gol attı ofsayt diye geri çaldılar ama bence ofsayt yok
Götoğlan Ronaldo mağdur olmasın diye geri aldılar herhaldeOfsayt verdi yaw çok milimdi bence
Dk da iyi oynuyor diye satilmamazlik yapilmaz ins. Bizde misyonu doldu artik, 20+ bonservise gönderilmeliBu adam bu sezon bizde bilerek mi kötü oynadı. Dünya kupasındaki başka biri
Normal bir yönetimimiz olsa gönderilsin derdim de renkdaş bunların sanchez'in de yerini dolduramayacağına adım gibi eminim. Sanchez' in bu sezonki futbolundan nefret etmiş biri olarak bunu diyorumDk da iyi oynuyor diye satilmamazlik yapilmaz ins. Bizde misyonu doldu artik, 20+ bonservise gönderilmeli
Sanchez bu sene son dönemeç hariç iyiydi.Bir düşünün bakalım neden bizde kötü milli takımlarında über oynuyo bu yabancı oyuncularımız. Kıvranmaya gerek yok. Sebebi belli değilmi. Sadece oynayana değil oynatanada bakacaksın
O zmn baris alper, torreira, lemina, eren, boey, rashica, mertens, icardi, apo, ugurcan, hatta kerem gibi adamlar da oynatan yuzunden ust seviye donemler gecirdiler/geciriyorlar diyelim.Bir düşünün bakalım neden bizde kötü milli takımlarında über oynuyo bu yabancı oyuncularımız. Kıvranmaya gerek yok. Sebebi belli değilmi. Sadece oynayana değil oynatanada bakacaksın