Abdullah Kavukcu | Sportif A.Ş. Başkanvekili

İbrahim Seten: "Devre arasında Abdullah Kavukcu, Yasin Kol’un yanına gidip “İki tane penaltımızı yedin, aleyhimize çalışıyorsun. Yazıklar olsun, yeter artık” diye bağırmış."
 
Iyi bari biri isyan etmis
 
adeta dejavu
1777242657306.webp
 
Sözlükte biri yazmış

Batık simit saraylarını bize kitleme işi yapmıyosundur umarım

 
Dursun Özbek kalacaksa ki kalacak, bunu da kovmalı.
 
Buda Metin gibi neye yaradigi belli olmayan bir yönetici daha, cikip kimse hakkimizi savunmadikca dünya zengini olsan kac yazar
 
Abdullah Kavukcu: Bu duygu anlatılmaz. Bütün taraftarlarımıza hediye olsun. Çok savaştık. Allah’a şükürler olsun şampiyon olduk.
 
Gardi ile çalışmak istemiyormuşsun birader.

bırak git, uzak dur kulüpten
 
Takım çatır çatır doğranırken ne yapıyordun, git kankanla başka dizilerde boy göster uzak dur bu takımdan
 


Kiziyoruz ama dogru diyo. Proje ve Sponsor islerinde cok iyi.
 
OB kankisi olduğu için takım otobüsüne kurulmuş baş köşeye.
 
Futbolcular çok seviyo ama neden yine transfer haberini fblilere ulaştırdın aga

Niye bizim muhabirler demiyo 4 yildiz diye
 
Geri
Üst Alt