Ağır ceza yolda! | Saracoğlu kaç maç kapatılır?

Ali Ertan

Sarı Üye
Katılım
12 Aralık 2008
Mesajlar
654
Tepkime puanı
0
Puan
1.286
Federasyon göreve !



Ey bizim sahamızı 5 maç kapatanlar! Fb ye ne ceza vereceksiniz?
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Ben söyleyeyim, 3 maç... Mahmut gidip Azize ye sorar kaç maç vereyim diye.. Azize nin insafına kalmış artık ..
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Ceza mı? Ne cezası? Ceza ne arar la fenerde ?
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Bakalım ceza ne olacak, 5 maçtan az olursa anlayacağız ne mal olduğunuzu...
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Çok çok büyük ceza almalılar.

Bize verilen 5 maçlık ceza ile kıyaslıyorumda, 20maç ancak paklar.
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Ceza yı son maçda şampiyonluğu kaybederek fazlasıyla yaşıyorlar zaten :D



Küçük bir çocuğun elinden şekerini alır gibi Fenerin elinden alıyorlar şampiyonlukları :D
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



su atılınca 5 maş ise bu olaylara kaç maç hesap edin :D
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



ulan fenerasyonu bu kadar arkalarına aldıkları halde şampiyon olamadılar. Harbi mal bunlar..
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Yanlış anonstan dolayı maçı tekrar ettirirlerse zerre kadar şaşırmam. :asd:
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Kadıköy gerçekten berbattı gözümün önünde arabayla polisi ezdi fenerbahçeli taraftarlar ya hala şoktayım... Nasıl bir anneden doğma insanız siz allah belanızı versin.

oha :S
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Bu konu gündemde kalmalı ve başta G.Saray yönetimi olarak G.Saraylı spor yazarları kamuoyu oluşturmalıdır..
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Avrupa da olsa adamı küme düşürürler !
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Şampiyonluk yarınlara kaldı Gördünmü fenev muahahahahahha zuahahahahah
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



10 maç sahaları kapatılmalı yakmadık yıkmadık yer bırakmadılar.
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Başlık yanlış yazılmış.



Fenerasyon değil federasyon olacak.Modaratörler düzeltebilir mi ?
 
Cevap: Fenerasyon göreve !



Bırakın ya.Üstlerinie gitmeyin şunların artık:D Bu sene onların son senesiydi.Seneye stadımız bitince fener diye takım olmucak piyasada
 
Geri
Üst Alt