# Alexis Sanchez

Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mi?)



Mesajlarını göremeyenler gelişmişe tıklasınlar.
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mi?)



Benim yazilarim niye okunmuyor ya? Ses kontrol, se, se, se, se
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



D



Edit: Neden mesaj yazamıyorum, birtek bu "D" geldi :(
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mi?)



Ne demek büyük ihtimal bizde ey heraldscotland :eek:



U
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



sey ha sey sey aruna kone ha, zokora sey sey bir ki bir ki gol iki iki sey
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



Oyuncu hakkinda bilgi edinmek icin Wikipedia´ya bakmislardir, bizimkilerden birinin yazmis oldugu Sanchez Galatasaray´a transfer oldu cümlesine inanmislardir:D
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mi?)



Ne demek büyük ihtimal bizde ey heraldscotland :eek:
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



Anlamayanlar icin Alexis Sanchez'den henuz daha yeni Galatasaray'a gelmis genc futbolcu diye bahsediyor.
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



beyleeeeerrrrrr
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



Ciddiye almaya gerek yok bence.
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



Oyuncu hakkinda bilgi edinmek icin Wikipedia´ya bakmislardir, bizimkilerden birinin yazmis oldugu Sanchez Galatasaray´a transfer oldu cümlesine inanmislardir:D



:D:D.Ama ya gelirse rüzgarın oğlu sanchez:DTozu dumana katar be.Ama çok zor :(
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



Ne oluyor ya.Mesajlar gelmiyor ekrana.
 
Cevap: Alexis Sanchez Galatasaray'da (mı?)



Ulan heyecanın doruklarına çıktım:D başlığı okuyup "mı?" kısmını görmeden resmi siteye baktım.cana resmi kaldırılmış bi an heyecanlandım. geri dönüp burdan haberi okuyunca bitti herşey:)
 
Geri
Üst Alt