Amazon Türkiye Ana Başlık

İyi yapmışlar bravo
Türkiye'de suistimal ediliyor iade sistemi.

Ürünü alıp 1 ay bitmeden iade edebilme hakkını diğer yerler vermiyor, bunu bilen de almak istediği ürünü deniyor beğenmezse iade ediyor ama işte beğenmeme konusundaki eşik çok düşük.

Zamanla iade politikalarını değiştirebilirler.
Bence iyi bile dayandılar.

Yukardakini bile değiştirebilirler zamanla.
 
bir ürün alırken veya eşim alırken hep önce amazona baktın mı diyorum.

şimdiye kadar hiç pişman olmadım zaten kargo hızı ve tedariki konusundaki başarılarını söylemeye bile gerek yok
 
Çalıştığım yere tr den stajerler geliyor
Sabah sabah abi amazonun açığını buldum diyor ,neymiş dedim ,aşağıda limana gelen gemiden depoya aktarılıyor mallar , sonra resepsiyon çalışanları günlük alıp gelip dağıtıyorlar malı ,neymiş efendim elime gelmedi diye tekrar isterbiliriz yada para iadesi talep ederiz ….

Ulam kafa bu işte
 
Şimdiye kadar aldığım hiçbir üründe pişman etmedi. Müşteri memnuniyeti hassaslığı umarım zarar vermez de çekilmezler.
 
Suistimal ettiğim tek bir alışveriş yoktu. İftira attığın için raporladım.
3407.jpg



Bu ne lan o zaman???
125 lira değerinde ki siparişim geç teslim edileceği için iptal etmiştim. İptal sonrası para iadesi yaptılar. Sonrasında siparişim kargo tarafından adresime teslim edildi. Bu konuyu Amazon'a aktardıktan sonra ürünler sizde kalabilir. Amazon'un size hediyesidir diyerek gözlerimin dolmasına neden olmuştur. Şu ülkede müşteriye bu kadar değer veren başka bir e-ticaret sitesi yoktur. Değer görmeye hasret kalmışız.
 
3407.jpg



Bu ne lan o zaman???
Ulan kargo 10 gün gecikti. Gören de ürünler elime ulaşınca iade talebi açtım zanneder. Tabi ki bir yerden sonra iade talebi açacaktım. İade talebinden sonra gelen ürünler için Amazon'a da haber verdim. Ülke de benim gibi 10 kişi olsa 1 haftaya Japonya gibi dürüstlüğün kitabını yazarız. Uza!
 
Son düzenleme:
Hem mala çöküp hem de iade parası almak neymiş öyle ilk defa duyuyorum
 
//Durum Güncellemesi

Ekran kartım halen kargoya verilmeyince Amazon müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim.
Geç gönderim için 20 TL bakiye hediye yüklemişler hesabıma :rolleyes:
Amazon ekran kartını tedarik edemeyince siparişimi iptal etmiş,kaçıncı seviye rezillik bu?
 
bu şirket bizim ülkeye fazla

 
Geri
Üst Alt