Haber Anderson Talisca, Fenerbahçe'ye Transfer Oldu

Alper Altun

Haber ve Medya Sorumlusu
Yönetici
Administrator
Katılım
16 Haziran 2010
Mesajlar
201.956
Tepkime puanı
153.891
Puan
6.838
1736104409313.png

Özel | Talisca'nın menajeri ve Al Nassr arasında yarın geçmiş alacak-verecek konularıyla ilgili görüşme gerçekleşecek. Onlar masadan el sıkışarak kalkarsa Fenerbahçe, Talisca'nın İstanbul'a geliş planlamasını hazırlayacak. [@sportcelltr]

_______________________
27.01.2025:

Bir süredir Anderson Talisca'yı yeniden Süper Lig'e getirmek için görüşmeler gerçekleştiren Fenerbahçe bu transferde mutlu sona ulaştı.

Bonservis Bedeli: 15.5 milyon euro.
Maaş: 1.5 yıllık süreç için toplam 22.5 milyon euro.
2 personel, özel şef.
2 personel, özel şöför.
Mercedes-benz vito 2024 model özel araç.
Brezilya’ya yılda bazı günler gidip gelebilmesi için sınırsız business class uçak bileti.
400 bin dolar kira desteği.
Talisca’nın çocuklarına uluslararası özel okulda eğitim desteği.
 
yarım sezon üstüne zorunlu 3 yıl sözleşme kaptıysa 7.5'a ikna olabilir yav 12 bırakıp. Orda 1.5 yılı kalmış zaten. Bonusu falan da vardır. Menajeri de cebini doldurmuştur.
 
Yemin ediyorum Mika'yi almis kadar sevinirim. Bozmayin su isi 😁
 
İnşallah alırlar bunu.

Şu çingene kılıklı herifi yıllardır şişire şişire bitiremediler. Zaten ön taraflarında hareketli adam yok, gidip yine yürüyen başka bir çöl bedevisi almış olurlar.

Talisca kadar balon bir herif yok yıllardır.
 
Bundan korkan bunun gibi olsun. Arabistan dan gelecek topçuya bel bağlıyorlar şampiyonluk için vizyona bak. Gelsin parayı cukkalayıp dönsün.

HD1910 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
yarım sezon üstüne zorunlu 3 yıl sözleşme kaptıysa 7.5'a ikna olabilir yav 12 bırakıp. Orda 1.5 yılı kalmış zaten. Bonusu falan da vardır. Menajeri de cebini doldurmuştur.
Nasıl olabilir ya. 1.5 sene alacağı totalde 20 milyon euro zaten.

Oradaki ekonomi durumu sadece 12 milyon değil kraldan özel hediye, sarayda oturuyor adam vs.

Burada 3 senede 22.5 + bu sene kalan parayı alsa 28.5 milyon euro alacak.

Gelecek sene zaten çıkıp bir yere gitse 7.5 indirir zaten.

Paraya tapan bir herifin bunu kabul etmesi mümkün değil.

Rap müzik peşinde acur yada ali açıktan bunun müzik hayatına en az 15 milyon euro yatıracaktır.
 
Bundan korkan bunun gibi olsun. Arabistan dan gelecek topçuya bel bağlıyorlar şampiyonluk için vizyona bak. Gelsin parayı cukkalayıp dönsün.

HD1910 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
talisca bjkde iken şampiyon olduk sonra çine kaçtı
 
Nasıl olabilir ya. 1.5 sene alacağı totalde 20 milyon euro zaten.

Oradaki ekonomi durumu sadece 12 milyon değil kraldan özel hediye, sarayda oturuyor adam vs.

Burada 3 senede 22.5 + bu sene kalan parayı alsa 28.5 milyon euro alacak.

Gelecek sene zaten çıkıp bir yere gitse 7.5 indirir zaten.

Paraya tapan bir herifin bunu kabul etmesi mümkün değil.

Rap müzik peşinde acur yada ali açıktan bunun müzik hayatına en az 15 milyon euro yatıracaktır.
Talisca'ya başka talip bir kulüp yok sanırım. O yüzden gelecek sene 7.5 milyon indirebileceği bir kulüp bulabileceğini sanmıyorum. Adam albüm çıkarmış, konser falan veriyor.
 
Nasıl olabilir ya. 1.5 sene alacağı totalde 20 milyon euro zaten.

Oradaki ekonomi durumu sadece 12 milyon değil kraldan özel hediye, sarayda oturuyor adam vs.

Burada 3 senede 22.5 + bu sene kalan parayı alsa 28.5 milyon euro alacak.

Gelecek sene zaten çıkıp bir yere gitse 7.5 indirir zaten.

Paraya tapan bir herifin bunu kabul etmesi mümkün değil.

Rap müzik peşinde acur yada ali açıktan bunun müzik hayatına en az 15 milyon euro yatıracaktır.
Vermemişlerdir demiyorum zaten bonusu falan 10 alır yine. Ama 3.5 yıl sözleşme kaptıysa 12'den vazgeçebilir, 7.5 yıllık, 3.5 yıl sözleşme az mı? Vurgun bildiğin. 1 ay sonra 31 yaşında oluyor bu herif. Seneye 7.5 alsa bile kimden böyle uzun kontrat kapabilir?

Menajeri ayrı kafalamıştır zaten gidelim diye. Büyük ihtimal fb önce menajerini zengin etti ikna et diye.
 
Geri
Üst Alt