Aziz Yıldız
Berlin Panteri
- 22 Mayıs 2011
- 40.923
- 912
- 1.653
neyse 2015e kadar maketini yapıp bitirseler iyi ilerleme yani dimi arkadaşlar
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ne tarafa düşecek bu stad
Eski yerine yapsınlar işte
ulus un göbeği oraya yapmazlar büyük rant koparırlar ordan
napak kardeşTürkiye'nin başkenti,en büyük 2. ili Ankara'ya henüz stad yapılmadı.En büyük 3.il İzmir'e ise 15.000 kişilik stad düşünüyorlar.
napak kardeş
onlar da top oynamayı bilsin
top oynamayı bilen takımlar stadsız kalmaz