Antrenman Maçı: Galatasaray 1-2 Shakhtar Donetsk | MS

Yekta ne gol atmis yaw



GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Shaktar Donetsk 2005’te 18 yaşındayken Brezilya’dan 7 milyon euro’ya getirdiği Fernandinho’yu, bu sezon başında 40 milyon euro bedelle Manchester City’e gönderdi. Buna benzer transfer de iki sezon önce yapmışlardı. 2007’de 18 yaşındaki Willian’ı 14 milyon euroya Corinthians’tan alan Ukrayna ekibi, 2011’de Anzhi’ye 35 milyon euro bedelle satmışlardı.
 
Shaktar Donetsk 2005’te 18 yaşındayken Brezilya’dan 7 milyon euro’ya getirdiği Fernandinho’yu, bu sezon başında 40 milyon euro bedelle Manchester City’e gönderdi. Buna benzer transfer de iki sezon önce yapmışlardı. 2007’de 18 yaşındaki Willian’ı 14 milyon euroya Corinthians’tan alan Ukrayna ekibi, 2011’de Anzhi’ye 35 milyon euro bedelle satmışlardı.

Aferin onlara da

Sadece 2 transfer var bir porto gibi değiller

ve bahsettiğin kulüplerden başka da kimse almaz

Madrid Juve Manu gibi takımlar da bu kadar para verip almazlar
 
Özhan baskan Terimi secim malzemesi yapip Lucescuyu göndermeseydi bugün belki baska konular konusuyor olurduk Galatasaray camiasi olarak.
 
Hadi luceyi sezon sonu getirin lennnn :)

Lucescu'yu ikna edebilecek yegane adam Abdürrahim Albayrak'ın da o karede olması gayet güzel. Çok zor bir ihtimal gibi görünüyor ama Ünal Aysal devam eder Mancini de milli takıma filan giderse beli neden döneyim derse bile döner.
 
ulan luca iki günde iki takımı yendi gidiyor yazıklar olsun
 
Luce nereye geliyor

Sen önce Mancini ile 3 yıllık anlaşmayı bitir

Ha İtalya futbol federasyonu başbakanı Manciniye derse ki gel milli takıma tazminat alma

Sonra Shaktar başkanını ikna et adam salak mı luceyi göndersin

sonra Sabri gol atarsa belki gelir
 
Aferin onlara da

Sadece 2 transfer var bir porto gibi değiller

ve bahsettiğin kulüplerden başka da kimse almaz

Madrid Juve Manu gibi takımlar da bu kadar para verip almazlar



Dmytro Chygrynskiy birde bu vardı stoperleri barcaya gitmişti 25 milyon euroya,demek istediğim Galatasaray kulüp olarak shaktardan büyüktür bana göre,shaktar 10 yıllık mazisi olan lucescuyla var olmuş bir kulüp ama bütçe ve oyuncu yetiştirme anlamında çok gerideyiz shaktar ve avrupadan,öyle bir maddi gücümüz yok demek istedim, ilk 11 oynayan oyuncusunu lucescu bırakmaz zaten ,bıraksada city barca alabiliyor ancak
 
Dmytro Chygrynskiy birde bu vardı stoperleri barcaya gitmişti 25 milyon euroya,demek istediğim Galatasaray kulüp olarak shaktardan büyüktür bana göre,shaktar 10 yıllık mazisi olan lucescuyla var olmuş bir kulüp ama bütçe ve oyuncu yetiştirme anlamında çok gerideyiz shaktar ve avrupadan,öyle bir maddi gücümüz yok demek istedim, ilk 11 oynayan oyuncusunu lucescu bırakmaz zaten ,bıraksada city barca alabiliyor ancak

O konuda katılıyorum Başkanları zaten Ukraynanın en zengin adamı

Ama benimde Arap sermayesi olmayan tek takım Barca geliyor aklıma transferlerinde

Bence bu sene de Clye direk katılırsa

en azından yıllık 70-80 milyon transfere ayrılabilir
 
B_0e403539d2ec3eb0343ff2e1fe1ad95a.jpg




ya bunlar küs değilmiydi, maç önü sohpette hepsi var.
 
YAZIKLAR OLSUN SANA BAŞKAN.MANCINI'YI GETİRDİN YİNE MAĞLUBUZ YİNE MAĞLUBUZ.





TERİM OLSAYDI BÖYLE Mİ OLURDU HA BÖYLE Mİ OLURDU ?
 
Lucescuyu görünce gözlerim doluyor.
 
Lütfü beyin gömlek kazak kombini güzel.
 
Geri
Üst Alt