Emir NAMLI
Aslan Üye
- 30 Kasım 2008
- 8.184
- 0
- 1.331
Cevap: Avrupa Ligi 3.Ön Eleme Olası Rakibimiz Sliema/M. Netanya Galibi Olacak
Şimdilik onu unutalım gitsin.
Ve birdaha da onları hatırlatacak birşey olmamasını dileyelim...
Bknz: Tromsö![]()
Şimdilik onu unutalım gitsin.
Ve birdaha da onları hatırlatacak birşey olmamasını dileyelim...