BJK Resmi Sitesi: "Quaresma’nın Transferi Taraftarlarımızı Coşturdu"

Targutay Sabancı

Apartman yöneticisi
10 Numara!
Katılım
25 Kasım 2008
Mesajlar
13.287
Tepkime puanı
11.817
Puan
2.168
Quaresma’nın Transferi Taraftarlarımızı Coşturdu

14.06.2010 10:04



Yıldız futbolcumuz Ricardo Quaresma'nın transfer edildiğinin resmi sitemizde yayınlanmasından sonra, Siyah-Beyazlı taraftarlarımız internette yaptıkları yorumlarda bu transferden övgüyle bahsetti, duydukları memnuniyeti dile getirdi...



İnter'in Portekizli dünyaca ünlü futbolcusu Ricardo Quaresma artık Kartal...



Bir süredir Quaresma'nın transferini gerçekleştirmek için büyük bir gayret sarf eden Futbol Komitemiz, amacına ulaşarak yıldız futbolcuyu renklerimize bağlamayı başardı.



Quaresma'nın artık Beşiktaşlı olduğunun açıklanmasını takiben internetteki haber sitelerinde transferle ilgili yorumlarda bulunan taraftarlarımız, duydukları memnuniyeti dile getirdi.



İşte o yorumlardan bazıları:



- Messi’den sonra en yetenekli futbolcuyu aldık, oynarsa BJK her sene şampiyon olur.



- Quaresma’yı coşturabilecek tek isim Schuster. Tencere kapak misali. Beşiktaş bu sene gol yollarında resmen coşar.



- Serdar Özkan’ın yerine Quaresma’yı aldık, inanamıyorum. Şampiyonluk kadar güzel.



- Messi, Türkiye’ye gelene kadar en iyisi bu.



- Ne yaptın Serdal Adalı! Oldu olacak Messi’yi de alın bari... Offf! Nasıl çatlıyor Fenerliler... Şanslısınız, Kadıköy’e de senede bir kere gelecek. Yıldız görürsünüz işte...



- Daha iyisi varsa onu da sadece Beşiktaş alır.



- PES oynayan arkadaşlar, bundan sonra Quaresma’yı alırken Beşiktaş’ı tıklasın. Yıldızı uzaklarda aramasın.



- Böylesi gelmedi hiç. 5 forma alacağım valla.



- Yazık oldu Bilica ve Gökan Gönül’e...

- Bu ne süper bir topçu, bu ne güzel bir karizma. Aramıza hoş geldin dünya yıldızı Quaresma.



- Yanlış anons faciası! Bomba haber!! Fenerbahçeliler Q7’nin kendilerine geldiğini zannedip kutlama yapmaya başlamışlar.



Beşiktaş Resmi Sitesi



:o



BEŞİKTAŞ JİMNASTİK KULÜBÜ
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Görmemeşin..
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Şaka gibi ya...
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Bomba transfer tabirini geçen sene öğrettik sanıyordum ama nasibini almayanlar olmuş.
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Çok amatörce bir iş yapmışlar. :o
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



bu kadar basiiit ve banel bir ne sitemiz var nede yöneticilerimiz :D şükür edelim.
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Bunlar nasıl resmi site ya
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Vay be :D
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Hiç yakıştıramadım.
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



:D



Bir küfür etmedikleri kalmış...:D
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Resmi siteler içinde en iyisi bizim.Bunların siteleri anca webaslan ile kıyaslarım.
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Görmemişlik bu olsa gerek
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



ne yapsınlar fb ye laf atıyolar ama kendileri takımların da ilk defa yıldız görüyorlar olur böyle şeyler :D
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Al Fener'i vur Beşiktaş'ı.... Resmi sitedeki resmiyet kalmadı..
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Ne biçim resmi site lan küfür etseydiniz bari.
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



görmemişin erkek çocuğu olmuş tutmuş p.p.sini herkese göstermiş gibi bi durum:o
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Eziklikte son nokta :asd:
 
Cevap: BJK Resmi Sitesi: ''Nasıl çatlıyor fenerliler Quaresmayı Aldık'' (Şaka Değil G



Bu kadar gerizekalı bir kulüp olamaz.
 
Geri
Üst Alt