Ozan Kesgin
Cezalı
- 15 Ağustos 2009
- 31.229
- 5
- 1.483
![]()
Ahmet Çakar: Serdar futbolcuysa Denizli'yi şampiyon yapar![]()
![]()
Ahmet Çakar : Yahu beyler,yemişim Çağlar'ı Çağlar futbolcu değil.
Gökmen Özdenak : Çağlar şike yaptı topu bilerek kaleye yollamadı.
Ahmet Cakar : Bakin beyler Caglara karsi 4 topcu verenin IQsu incelenmelidir
Hakan Ünsal : Haksızlık,UEFA'yı kazanan kadroda Çağlar yoktu kötü transfer
Hıncal: Çağlar'ın gözünü bağlayın, hiçbirşey yapamaz! Galatasaray'ın transferlerinden utanıyorum!
Sergen:Şimdi baktığımızda Çağlar aman aman bir topçu değil.
Ömer Üründül: Çeşitli varyasyonlarla bloklar arasını doldurabilir bir oyuncu.
Yılmaz Vural : Çağlar'ı bana verin takımı yarın şampiyon yapayım.
Ertem Şener : Her yerinden öpüyorum Çağlar.
Ahmet Cakar : Caglar futbolcuysa bende bikini giyerim
Turgay Şeren : Yok artık ebesinin Çağlar
Aziz Yıldırım:Vevin Çağlav'ı bana 15 dakikada Fenevli yapayım.
Maradona "Çağlar benden daha iyi"
Jose Mourinho "Çağlar biraz daha çabalarsa suyun üzerinde yürüyebilir"
Pele: Çağlar'ın benimle kıyaslanması için 1000 gol atması gerek
Alex Ferguson: Çağlar mini etek gibidir; çok şey gösterir ama asıl merak edileni göstermez.
Arsene Wenger : Çağlar playstation gibi
Barış Arslan:Çağlar kaleyi uzaktan görebiliyor,alınabilir...
selim soydan:caglar cok ama cook iyi bir topcu,futbol iyi topcularla oynanir
Chuck Norris:Çağlar dünyanın en güçlü adamı
Ulvi "Kim bu çıkarıyo bu Çağlar'ı ya kim kim kim?"
Sanlı Sarıalioğlu:Çağlar birkere anormal iyi defans yapıyor.
Mike Tyson: Çağlar tavuk değilse karşıma çıkar!
Ömer Üründül : "Çağlar kollektif futbolu iyi oynayan bir oyuncu"
Sivasspor taraftarları: "Amuaaa godo Çağlar Basghaaaan"
Ramiz dayı: Mesele Çağlar, asırlar değil yeğen.. Mesele saniyeler..
ridvan dilmen:caglar babasina bile calim atar
Bilgin Gökberk: Çağlar Rijkaard'ın kalemi değildir.
Çağlar Birinci: "en iyisi ben değilim ama benden iyisi yok"
Ertem Şener "Çağlar'ın 23 kardeşi var"
Burcu Esmersoy: Çağlar'da ciddi bir iktidar sorunu var?!?
Hayri Cund: Denizden babam ciksa bile yerim
Uğur Doğan:"Bu adam beğenmeyenleri mor edecek"
Ertem Şener "Gooool Çağlar attı,babası güreşçi"
Müslüm Gürses: Aaaeeeveeeettttt...
Abiye Kuzu : Caglar cok mikemmel bir topcudur
Recep İvedik "Gonuşmaa layn Çağlar""
Erman Kuzu "Ya yiter Çağlar yiter ya"
ahmet cakar: caglar'in kafasi buyuk
Çağlar:Hocam 4-4-2ye dönsek olmaz mı?
Rıjkaard:Stupid suggestions
fbtv spikeri: ve Çağlar'dan gol haberi mi var? 2-2 mi.. 2-2 mi..
2 kişinin bildiği sır sır değildir çağlar
Kompela : Çağlar bana p....... dedi.
Televole'den "Peki Çağlar'da bizi görecek mi?"
Şansal Büyüka "Erman hocam ben bu Çağlar'ı çok tutuyorum"
Rose:Uçuyorum Çağlar uçuyorum....
Titanic???
Mehmet Tastemir: tamam yeter artik b.kunu cikarmayin![]()
yarcan: karışmayın bizdeee![]()
Jose Mourinho "Dünyanın en iyisi Çağlar değil,ama Çağlar'dan iyisi yok"
Fb taraftarı:Çağlar,are you player?Are you big player?
Uçan adam Sabri: Kayseri otobüsünde bana bir hal geldi; uçmaya başladım.. Çağlar şaidim..
Esra Ceyhan:Çağlar bey ne yapıyorsunuz?
Esra Ceyhanın prof konuğu:Bunu bunu alın dışarı Esra Hanım
Fenerbahçe spikeri "Çağlar 2-2 mi oldu Çağlar 2-2 mi oldu?"
Buradan devam:tiphat: