CL 25/26 Son 16 M:1 | Real Madrid 3-0 Manchester City | MS | 11 Mart | tabii Spor

City maça berbat hazırlanmış, tam aksine Real çok iyi hazırlanmış hızlı çıkışlar ve kompakt defans hattı. Şu oyunla City gol atamaz. Cherki falan girer ikinci yarı.
 
Real Madrid, CL söz konusu olunca gerçekten acaip bir takım..

O kadar eksik var diyorsun, ninja turtles yok diyorsun.. Çıkıyor orta saha oyuncun bu seviyede, tek devrede hattrick yapıyor.
 
Biz bu city e nasıl yenildik

Okan ne diyim ki sana
 
Bu semenyo iyi adam ama sanki guardiolanın oyuncusu değil.Fizik güç falan çok iyi ama düz adam pas kalitesi falan iyi değil.Bu adamı Nasıl aldı enteresan..
Birde dediğğn gibi orta sahada rodri dışında adam yok.Bernardoyla falan defansif olarak çok zayıf kalıyorlar.
Semenyo kanatta her türlü iş yapar o fizik güç ile de yanındaki Doku ve Savinho olursa yapamaz. Yoksa Reinjders orta sahada ve Cherki diğer kanatta oynasa bunlar zaten o pas, yaratıcılık işini halleder boğuşma ve boş koşu işini de Semenyo her türlü yapardı. Pep ne düşündü de bu 3'ünü aynı anda oynattı anlamadım.
 
City fark atacak dememiş miydiniz yaw
 
kaçırdı sığır vuruşa bak
 
Hahaah adam elini görünce atıyor kendini. Haram Madrid
 
real'in derhal vini malından kurtulması lazım derhalll
 
Geri
Üst Alt