Şevket Atakan

Adventurer
GalataSarayı Efendileri
Katılım
3 Ağustos 2009
Mesajlar
7.769
Tepkime puanı
2.433
Puan
2.248
cs-go-logo-2.jpg

Valve'nin oyunu uzun zamandır piyasada.

Forumda oynayanlar varsa steam üstünden beraber terörist avlayabiliriz :asd:





RÜTBELER ;

DEE0B8DD86B1ECBFCF6C502CC37EC0FA.jpg





Counter-Strike: Global Offensive Trailer - YouTube
@Alican Bozok
 
Son düzenleme:
Uzun zamandır Steam'de görüyorum ama nedir bu oyun?

Eski CS'den farklı yeni bir oyun mu, eskisinin yenilenmiş hali mi bakamadım..
 
Başlayınca bırakılmıyor kolay kolay, tabi her CS oyununda oldugu gibi burdada hileciler var.
 
g2 oldum kardeşim mge beraber giriyoruz ama bıktım artık oyunda her gelen Türk hack olmak zorunda mı ya yeminle Rus ve Türk geldi mi ağlamak geliyor içimden.
 
Skandalouz


ekleyin oynayalım cs go :D
 
Son düzenleme:
Legendary Eagle Master oynuyorum.. Global Elite icin az kaldi. Yani tecrübeli arkadaslar katilabilir.

hqdefault.jpg
 
GO oynamam ama Public server turnuvası düzenleyelim forumda.Katılım olacaksa ona göre maç server alacağım.Bunu mesaja like atarak belirtmeniz yeterli :P
 
Geri
Üst Alt