Efehan Yıldız
10 Numara!
- 14 Şubat 2009
- 12.866
- 13
- 1.363
Cevap: Fenerin 5 dakikalik Sampiyon kutlamasi
Ayıbtır ya
Ayıbtır ya
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.


antudan:
30 yıldır türkiye kupasını alamıyoruz‚ ‚ ortaga´ya korkak tavuk pankartı açıyoruz‚ başka bir pankartı ters açıyoruz‚ şampiyon olmadığımız halde şampiyonluğa seviniyoruz. hakikaten komik bir camiayız. millet boşuna dalga geçmiyor. ama ananı babanı değiştiremezsin ya‚ fenerbahçe sevgisi de böyle işte gitmiyor insanın içinden. Allah hepimize biraz akıl fikir ve şans versin ne diyim. şimdi yapacak bir şey yok‚ yaz aylarından itibaren revizyonlar başlar‚ yine şampiyonluk hedefiyle yeni sezona gireriz. tabi şampiyona da hakkını vermek lazım. tebrikler bursaspor büyük iş başardın‚ helal olsun.
