Cevap: Deco + Carvalho = 14 milyon Euro (birisi Hagi + Popescu mu dedi?)
Benim konuyu tekrar transfer bölümüne taşımışsınız sanırım.
Geçen hafta bu konu taşınmasaydı bu transferler olurdu.
Ama artık Keita'ya verdik paranın çoğunu
Şaka bir yana düşünmek bile heyecanlandırıyor beni işte..
--------------------Leo--------------------
Uğur------Carvalho-----Servet---------Balta
------------------Topal--------------------
--------Deco--------------Arda------------
-Keita-----------------------------Kewell--
---------------Baros-----------------------
Diziliş budur Rijkaard'ın..
Şu an Carvalho yerine Zan, Deco yerine Ayhan/Barış var takımda..
Barış'tan zaten Xavi tadında bir zeka futbolu oynamasını beklemek mümkün değil. Olsa olsa Ayhan var ama o da istikrarlı değil işte.. Deco hazır.. Aynı sistemi aynı pozisyonda oynayıp Rijkaard'a bir CL kupası hediye etmişliği vardır..
İlk günden beri Rijkaard'ın Kewell'dan Henry, Arda'da İniesta çıkartmayı düşüneceği belliydi. Hem yaşları, hem stilleri zaten bas bas bağırıyor o seçimi..
Tek sıkıntım Xavi tadında bir CM..
Deco zaten bizim ligi tek başına alır götürür..
Keita ile sağ winger işini de çözdük..
Açıça belli ki şu an adı geçen son transfer o bölgeye olacak zaten. Biglia da iyi olur tabi.. Ama Deco ile aynı maliyet olacaksa, Cem Yılmaz'ın dediği gibi "burada hazır yapılmışı var"
