diarrhea

Melih Peker

Analiz Süren
Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
72.432
Tepkime puanı
50.945
Puan
5.003
tıbbıyede ishal demektir.



* * *

valla beynim diarrhea oldu , bulamaç kıvamında..

bu transfer olayı netleşene kadar foruma girmemek en iyisi..
 
diare değil mi o ya? Sade gazozun içine aspirin atıp için. 1-2 saate toparlar.
 
Geri
Üst Alt