Dijital Oyun Mağazalarına Türkiye’de Temsilci Bulundurma Zorunluluğu Geliyor!

Allah Belanızı Versin!


  • Kullanılan toplam oy
    24

Doruk Ata TANRIVERDİ

DoͣRͭuͣK
Tek Yumruk
Katılım
23 Aralık 2008
Mesajlar
64.690
Tepkime puanı
62.486
Puan
5.103
Dijital oyun mağazalarına Türkiye’de temsilci bulundurma zorunluluğu geliyor!

🚫 Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından hazırlanan yönetmelik taslağına göre; günlük erişimi belirli miktarın üzerindeki Steam, Epic Games, PlayStation Store ve Xbox Store gibi dijital oyun mağazaları, Türkiye'de temsilci atamazsa yüzde 90 bant daraltma cezası ile karşı karşıya olacak.

🤔 BTK, riskli görülen oyunların kaldırılmasını talep edebilecek. Ayrıca dijital oyun mağazalarından kurumsal yapı, algoritmalar ve veri işleme mekanizmaları dahil her türlü bilgiyi talep edebilecek.

🔞 Oyun geliştiricileri ve oyun yayıncılarının ise oyunları yaş kriterlerine göre derecelendirmesi zorunlu hale geliyor. Yaş derecelendirmesi yapılmayan oyunların Türkiye’de piyasaya sunulmasına izin verilmeyecek.

 
Bir daha asla diablo oynayamayacağımi farkettim. :(
Blizzard asla temsilcilik açma herifler tr bile satmadi simdiye kadar :(
 
Geri
Üst Alt