Dijital Platform TOD, Türkiye'de Yayına Başlıyor - Sayfa 3 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Dijital Platform TOD, Türkiye'de Yayına Başlıyor


beini arayıp sordun mu rengo
bir ihtimal yani pek umudum yok ama
2 haftadır aramadığım yer kalmadı. Müşteri ilişkilerine bağlanma diye bir şey de yok ki. Ya telesekreter ya da canlı sohbet botu var. Şikayetvar sitesinde bile hiç bir şikayete cevap vermemişler kurulduğundan beri.

Geçen sezon hiç bir sıkıntı yoktu. Ligin 1. haftası da sıkıntı yoktu. 2. haftadan itibaren cihaz yetkilendirme getirdiler ondan sonra patladı site.
 
2 haftadır aramadığım yer kalmadı. Müşteri ilişkilerine bağlanma diye bir şey de yok ki. Ya telesekreter ya da canlı sohbet botu var. Şikayetvar sitesinde bile hiç bir şikayete cevap vermemişler kurulduğundan beri.

Geçen sezon hiç bir sıkıntı yoktu. Ligin 1. haftası da sıkıntı yoktu. 2. haftadan itibaren cihaz yetkilendirme getirdiler ondan sonra patladı site.
evet müşteri hizmeleri fln olmadıgından her şey böyle boka sarmış rengo yav
twitterdan ne dediler
tüketici hakem heyetine şikayet et olmadı
 
2 haftadır aramadığım yer kalmadı. Müşteri ilişkilerine bağlanma diye bir şey de yok ki. Ya telesekreter ya da canlı sohbet botu var. Şikayetvar sitesinde bile hiç bir şikayete cevap vermemişler kurulduğundan beri.

Geçen sezon hiç bir sıkıntı yoktu. Ligin 1. haftası da sıkıntı yoktu. 2. haftadan itibaren cihaz yetkilendirme getirdiler ondan sonra patladı site.
Benzer olayı bende yaşadım. Paramı çekmesine rağmen üyeliğimi başlatmadı. 1-2 hafta uğraştım. Sonra tam hatırlamıyorum ama operatörün yeni abonelik seçiminden bir şekilde ulaşmıştım. Algoritması rezalet.. Hatta üyeliğimi başlatmadan para iadesi alıp kurtuldum. Şikayetvar sitesine de yazıp, mail falan atmıştım. Tam rezillik.
 
Uygulamada takılma sorunu yaşarken tarayıcılarda herhangi bir sorun yaşamadan kullanıyorum. Mobilde aynı sorunu yaşayan var mı?
 
Benzer olayı bende yaşadım. Paramı çekmesine rağmen üyeliğimi başlatmadı. 1-2 hafta uğraştım. Sonra tam hatırlamıyorum ama operatörün yeni abonelik seçiminden bir şekilde ulaşmıştım. Algoritması rezalet.. Hatta üyeliğimi başlatmadan para iadesi alıp kurtuldum. Şikayetvar sitesine de yazıp, mail falan atmıştım. Tam rezillik.
Tüketici mahkemesine şikayet ettim e-devlet üzerinden şimdi.
 
Üst Alt