DOMİN4SYON Bölüm 4 | Lucas Torreira & Mauro İcardi

Arif Çelik

Hocaların Hocası
Katılım
18 Temmuz 2014
Mesajlar
50.377
Tepkime puanı
28.971
Puan
2.993
Lucas Torreira: "Türkiye'nin en büyük takımına geldik. Dört yıldır şampiyonuz tamam ama kolay bir şey değil bu. Diğer takımlara bakınca anlaşılıyor bu. Kazanamıyorlar. Kazanmak hiç kolay değil. Ayrıca Şampiyonlar Ligi'nde yaptığımız işleri de unutmamak lazım. Yıllardır katılamıyorduk veya ilerleyemiyorduk. Ki şu anda da bütün takımlar daha iyi durumdayken, çok iyi iş yaptık.

"Mauro Icardi: "Türkiye'ye geldik. Dört senenin sonunda Türkiye yıllar sonra Dünya Kupası'na katılıyor. Seviyeyi artırdık.

"Lucas Torreira: "Gülmeyin doğru olan bu. Onun ve diğer oyuncuların gelişiyle ligin seviyesi arttı. Artık buraya tatile gelinmiyor. Ciddi rekabet var."

Lucas Torreira: "İlk sezonum benim için zordu. Sıfır gol sıfır asist Sanırım yaptığım asist ve attığım gollerden çok kupam var..."

Lucas Torreira: "Takvim baktığımızda gözümüze çarpan ilk şey; Fenerbahçe'ye karşı ne zaman oynayacağımız."

Lucas Torreira: "Dört senedir Fenerbahçe'nin evinde oynadığımız maçlardan daha keyif alıyorum. Evde oynamayı da seviyorum ama orada çok rahat hissediyorum kendimi onların evinde."

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Geri
Üst Alt