Dursun Özbek İSTİFA!

istifa etmeli mi ?

  • Evet

  • Hayir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
polat gibi bir sonu olmayacak büyük ihtimalle.
çünkü liseli. ya kendisi ister kalkar ya da büyükleri rica eder. anca öyle.
riva ve floryadan gelecek paralar erimeden o işde zor gibi
 
Riva ve Florya satışını gerçekleştirdiği gün kaçıp gidecek zaten adım kadar eminim

Mesele o arazileri peşkeş çektirmeden defolup gitmesi bu yağlı suratın
 
Dursun ve sulalesi GS dan def edilmelidir derhal.

Ailesini GS in onemli gorevlerinin basina getiren 2.bir GS baskani olmamistir tarihte.

Bazi saftirik arkadaslar yok 40 milyon baglamis da yok bilmemneymis de bu yuzden normalmis gibi abuk subuk mesajlar atmis!!

Bu kulube tum baskanlar zamaninda para yatirmis ve hepsini geri almistir. Hic biri de kardesini , emmisini kulupte bir yerin basina getirmeye cesaret edememis, aklindan bile gecirmemistir.

Dursun GS tarihinin en beceriksiz, en capsiz baskanidir. Ve belli ki arkasinda akp ve Rant Birligi A.Ş oldugundan kulupte tum capsizligina ve beceriksizligine ragmen at oynatmaktadir. Oyle ki inan kiraca ragmen GS tarihinde hic bir baskana verilmeyen yetki akp korkusuna bu cibiliyetsize verilmistir.

GS bu heriften ve sulalesinden derhal kurtulmalidir.

Bu yuzden bu basliga hararetle destek vermekteyim.
 
Gitmesini süpriz olarak görüyorum
Gitsede statüko gene böyle adamları bulup başımıza getirecektir
Zihniyet hep aynı Gkdaki dazlak kafalıların gitmesi
 
Haydi artık daha yüksek sesle DURSUN ÖZBEK İSTİFA !!!!!!!!!
 
Karabukten getirdigin adami alda git!
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
ahahaha. Dursun istifaya katılıyorum ama diğerine katılmıyorum
 
Basligi Dursun Ölüm diye revize edelim. Ölsün bu herif. Sonra gider giresunun basina falan bela olur. Geber senin gibi baskan bozuntusu seni


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
 
Serdar 4.5
Eren 4
Gary 3.5
Tolga 3
Ahmet 2.5
Donk 2.5
Cavanda 2

Aldılarının neredeyse tamamı takımda bile değil ama sorsan Aysal para bırakmadı..Yediği para da Aysalın aldıkları(Burak-Telles-Melo-Cemali). Adam tam miras yedi.
 
patlaması gereken başlık bu ama işte uyuyan gsliler diğer başlıklarda
gelin bu başlığı işgal edelim
 
Geldiginden beri 30 milyon euroyu cope atti bu adam. 2.2 kurdan 40 milyon dolara batan kulup(gelirini 3 kat artirmisken) 4 kurdan 30 milyon euroya batmiyor evet
 
Aysal'ın batırdığı kulübü toparlıyor yav ne istifası
 
Geri
Üst Alt