eboue nerelerde?

Kenan Özder

Sarı Üye
Katılım
22 Mart 2015
Mesajlar
308
Tepkime puanı
0
Puan
476
eboue gibi adamı nasıl kaybettik nasıl kazanamadık hala inanamıyorum .
şu takımın en büyük sağ beki yaşlanmış gitti mi dönemeyen sürekli atak yiyen orta açamayan teknik zekası yetersiz sabri olmuş. yazıklar olsun .
 
sürüngenin teki yav yerden toplayamıyorduk bir sezon oynadı sonra yattı
 
Eboue salak ya. Ayni Sabri gibi "tesislerde yemek bile vermiyorlar" haberleri yaptirsaydi ve aglasaydi sizlasaydi coktan geri dönmüstü.
 
kendisi içine etti

bu kadar disiplinsiz bir oyuncudan zor adam olur
 
Eboue salak ya. Ayni Sabri gibi "tesislerde yemek bile vermiyorlar" haberleri yaptirsaydi ve aglasaydi sizlasaydi coktan geri dönmüstü.

Sabri hakkinda ne dersen de ama adam sahada elinden geleni yapmayi çalisiyor yetersiz olmasina ragmen.

Eboue ise tam tersi; yetenek var ama kullanmiyor tembel herif
 
valla sabri arkası olmasa ptt liginde bile zor oynar. bek dediğin hem defans hem ofans olacak.
sabri'de ikisi de yok orta açamayan oyun süzemeyen gitti mi geri gelemeyen biri
eboue adam edilseydi disiplin altına alınsaydı şu an çok farklı bir konumda olabilirdik .
dikkat edin takım genelde sabri'nin kanadından atak ve gol yiyor
 
Eboue reis'imi özledim ey gidi günler ey. ;(;(;(
 
krasicle beraber hafta sonlari polonezkoyde mangal yapiyorlar
 
Adam futbolu 31 yaşında kafada bitirdi yahu. İstese herhangi bir yerde oynayabilirdi olay para olsa arap ülkelerinden o parayı rahat alırdı.
 
Devre arası Qpr, Burnley ve Leicester istemiş galiba ama bir sonuç alınamamış
 
Ne olursa olsun Sabri'den daha az sabredebileceğimiz bir oyuncu değildi. Yabancı kuralı ve Eboue'deki isteksizlik onu bitirdi.
 
Yalnız harbi severdim ölüsü bile şu anki bekleri katlardı yalan yok.
 
Umut Bulut gibi yeteneksizden bile verim alabildik bir şekilde, Eboue gibi bir adam Hamza hocayla iyi işler yapabilirdi bu sezon. Gelecek sezon zaten gönderilirdi. 3 yabancıyla maçlara başlıyoruz, yazık.
 
eboue now , party hard..
 
Geri
Üst Alt