Emiliano Insua Galatasaray'da

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



sözleşmesinin son senesinde olan bir adamın satış opsiyonu nasıl oluyor?







----------------------------ufuk-----------------------------







----sabri-----servet-------------------------neill-----insua----







----------------------cana-----------ayhan-------------------







-------elano-----------------misimovic-----------------arda----







------------------------------baros----------------------------
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



bu arada ispanyol basınının tüm gazeteleri kameni G.Saray da diyor
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



kocakizzet diye bir arkadaş bunu lig tv de yazmış:emiliano ınsúa galatasarayda arkadaslar inanmayanlar futbolsunun facebooktaki ve twitterdaki hesabina bakabilirler isponyolca road to istanbul yazmis
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Hayırlı olsun..

Tek dileğim satın alma opsiyonunun alınmış olmasıdır..
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Bayern'li Jose Sosa'nın 3 milyon Euro'ya Napoli'ye gittiği gün Insua'yı aldık. Neremle sevinsem bilemiyorum. Kiralama bedeli ödemeyeceksek ve 4 milyon Euro satın alma opsiyonu varsa iyi transfer derim, adamın yaşı 21.
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Bayern'li Jose Sosa'nın 3 milyon Euro'ya Napoli'ye gittiği gün Insua'yı aldık. Neremle sevinsem bilemiyorum. Kiralama bedeli ödemeyeceksek ve 4 milyon Euro satın alma opsiyonu varsa iyi transfer derim, adamın yaşı 21.



Sanırım yıllık ücreti yarı yarıyaymış. Zaten bedeva niye versin adamalr kankamı bunlar bizle :)
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Birisi Misimovic Türk statüsünde oynayacak dedi.. Bu Nekadar Dogru..? Zamaninda Bolic ve Balic Bosnali olduklari icin Türk Statüsünde oynadi... Biri bilgilendirebilirmi..?
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Çok iyi bir transfer açıkçası. Hücumcu bir bek. Sabri'nin sol bek versiyonu diyebiliriz.



Riijkard'ın oyun stratejinisi düşünürsek hücumcu beklerin önemini çok iyi anlarız. Oyunu karşı alana yığmak istiyorsak arkadan beklerin desteğine ihtiyacımız var. Hakan Balta bu özelliği karşılayamıyordu ama Insua bu özelliği kesinlikle karşılar.



Arda'nın performansını kesinlikle arttıracaktır kendisi. Sık sık hücuma vereceği destekle Arda'ya yapılacak markajın şiddetini azaltacak ve ona daha boş bir alan bırakactır.



Açıkçası geçen seneden beri en fazla kanayan iki yaradan birisini kapattığımız için mutluyum.



Hayırlı olsun takımımız için.
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Bayern'li Jose Sosa'nın 3 milyon Euro'ya Napoli'ye gittiği gün Insua'yı aldık. Neremle sevinsem bilemiyorum. Kiralama bedeli ödemeyeceksek ve 4 milyon Euro satın alma opsiyonu varsa iyi transfer derim, adamın yaşı 21.

Öncelikle selam Alkan,

J.Ernesto Sosa hücumcu Insua'yla ne ilgisi var anlayamadım ? :) Insua her türlü Rijkaard'ın beklenilen oyun sisteminde önemli bir görev adamı olacaktır. Tabi Misimovic'te geldiğinden 4-3-3'ten vazgeçip 4-2-3-1'e döneceğiz muhtemelen. İki tane hücumcu ve hızlı geriye dönebilen beklerle hücum ve defansta oldukça etkili olacağızdır. Şimdi tek sorun bence; Baros'un alternatifi olmayışı. Adı geçenlerden Baptista, Baros'a alternatif olacağı gibi, ortasahada Misimovic ve kanatlarada yardım edebilir gerekli olursa. Ben Kameni'nin gereksiz transfer olacağını düşünüyorum. Zaten 6 tane yabancı kullanma hakkımız olduğu için Kameni'ye gerek olmadığı aşikar. Ufuk'a güvenmek gerek. Bir kaleci hata yapsada üstüne gidilince faydalı olunacağı Volkan, V.Valdes örneklerinde çok belli.
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



İnsua Rijkaard'ın basın toplantısında istediğini söyledi defans oyuncusu. Sanırım yine en gerekli bölgeye transfer yapamadık hala(gerçek bir ortasaha). Umudumu yitirmiyorum ve bekliyorum. KEsinlikle basında adı geçmeyen bir isim gelebilir eğer transfer edeceksek. Bakalım ne olacak.
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Öncelikle selam Alkan,

J.Ernesto Sosa hücumcu Insua'yla ne ilgisi var anlayamadım ? :) Insua her türlü Rijkaard'ın beklenilen oyun sisteminde önemli bir görev adamı olacaktır. Tabi Misimovic'te geldiğinden 4-3-3'ten vazgeçip 4-2-3-1'e döneceğiz muhtemelen. İki tane hücumcu ve hızlı geriye dönebilen beklerle hücum ve defansta oldukça etkili olacağızdır. Şimdi tek sorun bence; Baros'un alternatifi olmayışı. Adı geçenlerden Baptista, Baros'a alternatif olacağı gibi, ortasahada Misimovic ve kanatlarada yardım edebilir gerekli olursa. Ben Kameni'nin gereksiz transfer olacağını düşünüyorum. Zaten 6 tane yabancı kullanma hakkımız olduğu için Kameni'ye gerek olmadığı aşikar. Ufuk'a güvenmek gerek. Bir kaleci hata yapsada üstüne gidilince faydalı olunacağı Volkan, V.Valdes örneklerinde çok belli.



Yok, ben iki oyuncuyu mevki anlamında karşılaştırmak için söylemedim. Sosa bayağı ucuza gitmiş, Pino'yu alacağımıza Sosa'yı alabilirdik, anlamında söyledim. Üzüldüm yani. Insua konusunda haklısın, bence iyi bir hücumcu bek, defansif anlamda eksikleri var ama daha çok genç, kendisini geliştirirse Lahm tarzı bir bek olabilir ileride. Baros'un bence de alternatifi yok ama Rijkaard o bölgede Kewell'ı da bir alternatif olarak görüyor. Santrafor rotasyonu Baros-Kewell-Batdal şeklinde olur. Dönem dönem Kewell da oynayacaktır orada. Baptista transferi çok maliyetli olabilir, oyuncu da istekli değil zaten, bence olmasın daha iyi. Alınacaksa bu saatten sonra Ibricic alınabilir. Kameni konusundaysa dünya kupasında Hamidou'nun yedeği olan bir adamın alınmasını istemem şahsen.
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Birisi Misimovic Türk statüsünde oynayacak dedi.. Bu Nekadar Dogru..? Zamaninda Bolic ve Balic Bosnali olduklari icin Türk Statüsünde oynadi... Biri bilgilendirebilirmi..?



Dün Ntvspor'da da Türk kökenli demişti ama harbiden var mı böyle bişey?
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



[video=youtube;wdLFQODeqOk&feature]https://www.youtube.com/watch?v=wdLFQODeqOk&feature=related[/video]



Vay be..
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



[video=youtube;nI27LRQ1pQc&feature]https://www.youtube.com/watch?v=nI27LRQ1pQc&feature=related[/video]



uzun bir aradan sonra adam gibi bir Solbek aldik sanirim..
 
Cevap: Emiliano Insua Galatasaray'da



Güzel oldu bu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt