hakan balta'dan çok daha iyi olmayan sol bek. hatta bazı özellikleri daha kötü. defansif olarak hakan balta kadar iyi değil. tekniği, pasları, soğukkanlılığı, oyun zekası da düşük. arkasına adam kaçırıyor diye eleştirilen hakan balta'dan sonra, insua'dan da en az hakan kadar şikayet edilecektir. sürat ve ortaları idare eder ancak onları da hakan balta'dan pek iyi değil. overall olarak bakarsak hakan balta daha iyi. rijkaard'ın "defans istiyorum" açıklamalarını göz önünde bulundurursak, onun saçma bir transferi olmuş bu. rijkaard gibi futboldan pek anlamayan bir adama transfer yaptırmayacaksın.
ayrıca kontenjan konusunda nasıl bir şey düşünüyorlar merak ediyorum. neill, misimovic, baros, cana, pino + orta saha. 6 eder. pino'yu kessek, yerine çok iyi diyebileceğimiz adam yok. kampın yıldızı serdar özkan'ı bitirdi rijkaard. aydın yılmaz oldukça iyi olmasına rağmen kronik sakatlığı var. ilk 11'den başka bir yabancı oyuncuyu kesmeyi söz konusu bile etmiyorum. diğer bir ihtimal de orta saha transferinden vazgeçilmesi ki kıyamet senaryosu olur. rijkaard'ın defans inadı yüzünden vazgeçilmeyeceğini umuyorum, orta saha transferinden. bir orta saha mutlaka alınmalı ve iyi olan 6 yabancı sahada olmalı. insua en zayıf halka olarak 2-3 hafta sonunda yedek kulübesine çekilir zaten.