Erden Timur

Terimin gücü farkli camiada. Yoksa Erden rahat baskan olacak karsisina kim cikarsa ciksin. Aday da olmali. Kavukcuyu da almali yanina
Birincisi Terim galatasaray divandaki lobilerin icine girmekten pek hoslanmaz. Oyle bir dusuncesi de olmaz.

Fatih hocanin en guzel yeri TFF basi olur.

Erden timur da bana gore oncelikle birinin asbaskani olarak secilen yonetimde olur, sonra tek basina daha ileride belki aday olur.
 
Birincisi Terim galatasaray divandaki lobilerin icine girmekten pek hoslanmaz. Oyle bir dusuncesi de olmaz.

Fatih hocanin en guzel yeri TFF basi olur.

Erden timur da bana gore oncelikle birinin asbaskani olarak secilen yonetimde olur, sonra tek basina daha ileride belki aday olur.
Bu saatden sonra asbaskan olmamali. Kendini ispat etti 2 senede
 
Erden Timur: "İçerideyken tek bir kişi eksilmeden demiştim. Galatasaray'ın en güzel tarafı bu, ne yaşanırsa yaşansın. Tabii ki bazen dostlardan beklenti farklı olabiliyor. Yalnız da bırakılabiliyorsun. Bunların hiçbiri önemli değil. Tek bir kişi bile eksilmeden 5. şampiyonluğa gitmek lazım."

Dönüse göz kirpti sanki
 
Üyelerin kendisini baskan seçeceğini sanıyorsanız buyuk bir hülyanın icindesinizdir.
 
Ins ama vampirlerin izin vereceğini sanmam. Erden bey Terim beyle birlik olup secime girmeli ve bizi dursun durmasın belasından kurtarmalidir.
 
Aday olursa seçilmeme ihtimali düşük bence. Divandaki yaşlı üyeler azınlıkta onlara bakmayın, genel kurul yapısı genelde taraftar görüşüyle paralel oluyor
Aday olmasi muhim degil, kendisini destekleyip beraber yolda yuruyecek kadro lazim esas. Orasi daha muhim.
 
Geri
Üst Alt