Euro 2020 Elemeleri H Grubu H:10 | Andorra 0-2 Türkiye | MS | 17 Kasım | TRT 1

ağlayacak bir durum yok zaten

izlediğim kadarıyla fransa da hakem ittirmesiyle moldovayı zar zor yenmiş

arnavutluk içerde belki bir sürpriz yapar belli olmaz fransa da kısmi rotasyonlu
Izlanda 2. Yari ben bitiğim diye bağırıyordu üstüne gitmedik heriflerin. Nerdeyse yiyecektik Merih gölü hissetmese. Inşallah lider bitiririz ama elimizdeydi hersey
 
Izlanda 2. Yari ben bitiğim diye bağırıyordu üstüne gitmedik heriflerin. Nerdeyse yiyecektik Merih gölü hissetmese. Inşallah lider bitiririz ama elimizdeydi hersey

evet fazla tutuktuk o gün ben de ekran başında biraz sinirlendim ama muhtemelen 1 asırdır bu kadar rahat gittiğimiz bir turnuva olmadığı için riske edilmedi

keşke o gün olsaydı tabi ama bugün de olursa niye oldu demeyiz :D
 
bu zımbacı herif ömeri yuhalatmak icin sol beke koymus galiba tipine tükürdügüm trabzonlusu
 
elemelerde izlemek için özel olarak zaman ayırdığım tek maç
 
3-5-2
Screenshot_20191117-204243.webp
 
Suni zeminde oynuyorlarmis.
 
Oha mac varmış. Adamların forveti 45 yasında var

##Hemen bir portekizli hoca##
 
İrfancanla mahutu kadro dışı bırakıp ömeri niye oynatıyor bu zimbaci herif hem de suni zeminde. Bizimkiler sakatlansin diye mi

##Hemen bir portekizli hoca##
 
güneş taktik esnekliği zayıf bir adam

3-5-2 değil takım

4-2-3-1
 
ulan enes kaleci mal gibi açmıştı önünü
 
Geri
Üst Alt