EuroCup Women 17/18 Final M:2 | Reyer Venezia 72-65 Galatasaray | MS | 18 Nisan | ŞAMPİYONUZ!!!

Helal olsun. Bir Avrupa kupası daha ekleyelim müzeye. Tşkrl
 
Tebrikler kizlar bizleri daha ne kadar gururlandira bilirsiniz artık bilmiyorum teşekkürler.
 
Şampiyonluk için tişört bastırılmış gözlerime inanamıyorum. Pek alışık değiliz böyle şeylere.
 
DbFwaSfWkAE3OOu.jpg
 
Eurocup kazanmak bizim için başarıdan sayılmamalı ama o kadar saçma sapan bir sezondu ki kızlar kupayı müze yerine evlerine götürseler hakkıdır.
 
Bunlara zam verin ve o esseklerin maasindan kesin!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Oğlum elinize kupayı verdiler hala "hoyahöya ultraslan" diye bağırıyorsunuz len. Gören de kupayı ultraslanspor kazandı zanneder.
 
Seneye euroleague gidiyormuyuz bu kupayı aldığımız icin...
 
Bravo kızlar..

Futbol maçını izledim, moralim bozuldu..

Keske basket maçını izleseydim.. Gurur duydum.. Bravo..

Milyonluk eşekler utansın..
 
Helal olsun valla biz gironayı avenidayı geçemeyiz diyoduk, zoru başardılar bunca sıkıntının içinde.
 
Süper Kupa maçı da düzenlenir bu sezon 1 kupa daha yazalım :cool:
 
Geri
Üst Alt