Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..

Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



hahahha yazik ezik sevindi
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



Allah'ım Yerlerdeyimm :D:D
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



fb bütünüyle dram zaten.......puahahahahahaha :=)))))
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



hapaaaaaaaaaaaaaaaaaa öluruyorum boyle gülmektenn
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



buradaki yerimi de alayım zuhahahahahahah gol geldi geldi heee geldi :D
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



Yazık valla resmi televizyonlarındaki adamı bile kandırdılar..ahahahahhasdaklhsşadkja gerçekten ölüyorum gülmekten..:asd:
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



fjozko.jpg
yeter ulan gülmekten çatladım yhaa
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



Babam Fb Tv'den dinlemiş maçı, Spikerin Dramını anlattı çok güldüm, birde gerçeğini dinleyelim bakalım abarttığı kadar var mı :D. Gerçi 2006 şampiyonluğundad a Gs - Kayseri maçını garanti gördüğümüz için daha ciddi olan Denizli - Fb maçını kahvede, 100 tane Fbli arasında can güvenliğimiz olmadan seyretmiştik :D Ama çok güzel oluyor be bu dramları izlemek :) :D
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



Evet, 2-2 :)
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



20 milyon euroya guizayi alacaklarina 5 liraya el radyosu alsin ezikller
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



bir insanlık ayıbı dramı... resmen içim cız etti izlerken...











































































HADDİ LAN ORDAN :asd::asd::asd::asd::asd:
 
Cevap: Fenerbahçe Tv'deki spikerin dramı..



Çok gülmeyin başımıza gelmesin... :D
 
Geri
Üst Alt