Fenerbahçe Yönetimi Basın Toplantısı Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emre Saykal

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
15 Nisan 2010
Mesajlar
26.236
Tepkime puanı
1.367
Puan
1.693
19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramında öğlen saatinde fenev başkanı ve yönetim kurulu ağlama toplantısı düzenleyeceklermiş. Böyle bir günde bayram sayılan bir günde bakalım ne çirkeflikler yapacaklar.



Kaynak: NtvSpor TV
 
Fenerbahçe Çarşamba Günü Basın Toplantısı Düzenleyecek!



BASIN TOPLANTISI

17 Mayıs 2010 Pazartesi



19 Mayıs Çarşamba, saat 12:00'de Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu Üyelerimizin katılımı ile Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri'nde bir basın toplantısı düzenlenecektir.





Kamuoyunun bilgisine sunulur





FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ



Fenerbahce.org



:coffee:







istifa mi dersin? :b5:
 
Cevap: Fb: Carsamba günü ipler kopabilir!



gündemi değiştiricek.
 
Cevap: 19.05.2010



basın toplantısımı yapacaklarmış, AllahAllah :D azize bırak git sonra geri döneceksin işte.
 
Cevap: Fb: Carsamba günü ipler kopabilir!



Maçın tekrarı istenecek :D
 
Cevap: Fb: Carsamba günü ipler kopabilir!



varmisiniz iddaya istifa ediyorum diyecek sonra geri dönecek
 
Cevap: Fb: Carsamba günü ipler kopabilir!



Allah Allah :D



ağlama ve eğlenceye hazır olun..
 
Cevap: Fb: Carsamba günü ipler kopabilir!



şampiyonluğumuz çalındı demesinler :D:D:D ulan daha neyin basın toplantısı bu:D azize istifa edecek işte sonra geri dönecek.
 
Cevap: Fb: Carsamba günü ipler kopabilir!



Hakem hatalarından yakınacaklar ve maçın tekrarını isteyecekler.Aziz Yıldırım araya istifa lafını sıkıştırır birkaç gün sonra vazgeçecektir.
 
Cevap: 19.05.2010



basın toplantısımı yapacaklarmış, AllahAllah :D azize bırak git sonra geri döneceksin işte.



biraz ağlarlar azize istifa eder sonra temmuz gibi taraftarlar geri dön geri dön der azizede ağlayarak geri döner her zaman ki film işte :D
 
Cevap: Fenerbahçe Çarşamba Günü Basın Toplantısı Düzenleyecek!



bu eğlence hiç bitmesin, devam fener yönetimi devam :D :D
 
Cevap: Fenerbahçe Çarşamba Günü Basın Toplantısı Düzenleyecek!



Bence Aziz kalsın Daum gitsin.
 
Cevap: Fenerbahçe Çarşamba Günü Basın Toplantısı Düzenleyecek!



Birleştirildi..
 
Cevap: Fenerbahçe Yönetimi Çarşamba Günü Basın Toplantısı Düzenleyecek!



Slaytları şimdiden meak etmeye başladım:rolleyes::rolleyes:
 
Cevap: Fenerbahçe Yönetimi Çarşamba Günü Basın Toplantısı Düzenleyecek!



trabzon öyle temiz koyduki:D tek laf edemezler:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt