Formula 1 Takip Başlığı

İzliyorum ama hiçbir şeyden anlamıyorum
F1 aslinda tam da böyle bir spor. Kendini izleyicisine anlatmak gibi bir derdi yok anlatmaya calissa da anlamayiz zaten. Cok karmasik fazla teknik muhendislik iceren bir spor. Data analizleri felan yapan bir cok insan var bir istikrara da sahipler ama bu isin arka plani oyle 2 tane grafik ekranina bakip anlasilacak bir durum degil. Cok hizli arabalarin gorece yaristigini izledigimiz dunyanin en buyuk motor sporlari organizasyonu iste
 
Kötü hislere sahibim maalesef…. O gün bugün degil…
Hamilton bu pistde hep kötüydü… arabada straightlerde kötü..
 
haydi ferrari olmazsa antonelli

russel itini dnf yapacağız allahın izniyle
 
Russell
Verstappen
Hamilton

Bitecek
 
Leclerc rezilsin

Ed hamiltonda iyi degil. Ferrari naptin yine abv
 
Redbullun upgradelari baya ise yaramis
 
Geri
Üst Alt