Formula 1 Takip Başlığı

Verso icin en iyilerden biri demeyen insanlar, ya sporu takip etmiyor haliyle bilmiyor ya da sevmedikleri icin gicikligina yapiyorlar buna suphe yok. Fakat versocular hatta genel olarak bir pilotun taraftarlari sunu anlamiyor hic bir pilot kullandigi aracin limitlerinin üstune felan cikamaz hurafeden baska bir sey degil bu. Verso butun buyuk sampiyonlar gibi hizli araci oldugunda galibiyete dominant araca sahip oldugunda da sampiyonluklara ambargo koymaya sürüyor. Ama dedigim gibi kullandigi arac yeterince hizli degilse naparsa yapsin gectim kazanmayi poduyuma bile cikamaz bu herkes icin gecerli
Hadjar hep 6., 7., 8. olarak bitiriyorken Verstappen genelde ustlerde. Bu bence surucu farkinin isareti.

Zaten bu sezon sampiyon olamayacagini biliyoruz hepimiz. Ama Hamilton ya da Ferrari taraftarlarinin da Hamilton'un sampiyon olamayacagini kabullenmesi gerek.
 
2027 de gorusuruz bu sene bunu cözemezler seneye de cozemezler ama olsun adettendir seneye sampiyonuz
 
Hala anlamiyorsunuz, evet ise yariyor biraz ama Hadjar arkalarda savasirken Verstappen 1.'lige oynuyor. Kabul edelim ki adam cok iyi surucu iste.
Burada bir arkadaş vardı 4 tb f1 arşivim var diyordu. Kendisi leclerc verstappen 'den 50 kat iyi pilot diyordu. Verstappen 4 sene üst üste şampiyon olunca ortadan kayboldu 🤣🤣🤣
 
Goatilton serefsiztappeni hoplatmiş
 
Burada bir arkadaş vardı 4 tb f1 arşivim var diyordu. Kendisi leclerc verstappen 'den 50 kat iyi pilot diyordu. Verstappen 4 sene üst üste şampiyon olunca ortadan kayboldu 🤣🤣🤣
charlie-murphy-laugh.gif


i-am-stupid-charles-leclerc.gif
 
Geri
Üst Alt