Forum Olarak Maça Gitsek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ceylantapan

Yeni Üye
Katılım
23 Ağustos 2010
Mesajlar
62
Tepkime puanı
0
Puan
1.116
Sami yende olan bir maça İstanbulda olan arkadaşlarla bir maça gitsek toplanıp pankartımızıda acıp :)
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Valla olabilir okul başlamadan gitmem lazım
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Her maçta yeniliyoruz, gitsek ne olacak :D
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



istanbul'da olmayanlar gelemiyor mu :p
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



gidersem tribünden atlayıp adnan sezgin e girişirim:o,ben almayayım,ayrıca neyleyeyim keita sız takımı,sarp-barış,servet,hakan ı izlemek için para verilmezki arkadaş:D
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



gidersem tribünden atlayıp adnan sezgin e girişirim:o,ben almayayım,ayrıca neyleyeyim keita sız takımı,sarp-barış,servet,hakan ı izlemek için para verilmezki arkadaş:D



"Transfer Taraftarı" diyoruz biz burada size ;)



Biz renklere aşığız , oyunculara değil .
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



evet ya bu lafta meşhur oldu:D,sarp-barış-ayhan üçlüsüyle mutluluklar o zaman,sen geçen seneden beri bas bas bağıran orta sahaya transfer yapmıyorsan,bende eleştiririm,istediğini diyebilirsin,benden bişey eksiltmez;)
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



4. Hafta Gaziantepspor maçı.
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Bayram sonrası oynanacak olan ilk maçlardan birine gitmeyi planlıyoruz. Gruplara kalırsak grup maçı olur olmazsa lig maçı olur ama var böyle bir organizasyon :)
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Dün maçtaydım.2-0 olana kadar müthiş bir destek verdik.İnanılmaz bağırdık ama yine çok büyük hayal kırıklığı yaşadık.Antep maçına Ankara'dan falan gidecek varsa belki bizde gelebiliriz.
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Gitmeden Organizasyon'a katılmak isterim...:)

Tamer ile bağırmak güzel olacak...

Ayrıca Yunusla üçlü çekicez var mı la ötesi...:D
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



bende gelirim.yenilsekta napalım ya içimizdeki bi tutku,bi aşk GALATASARAY için!!!
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



süper olur (L) bayada katılım olur İstanbul dışıda olur aslında yazarken aklıma geldı =) ama ellerime hakım olamadım osaman hep beraber stada =) ilk maçta bakarsınız uğur getiririz :)
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Dün maçtaydım.2-0 olana kadar müthiş bir destek verdik.İnanılmaz bağırdık ama yine çok büyük hayal kırıklığı yaşadık.Antep maçına Ankara'dan falan gidecek varsa belki bizde gelebiliriz.



Şaka mı bu? Rezil rüsva bir taraftar vardı dün akşam. İlk 15 dakika saldır galatasarayyy'dan başka bir şey duymadık. Hiç bir itekleyici güç oluşturamadı taraftar,kornerlerle bunalttığımız bölümde bile bir Beşiktaş taraftarı gibi baskı kuramadık.
 
Cevap: Forum Olarak Maça Gitsek



Birbirimizi boğazlarız bence orda.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt