ceylantapan
Yeni Üye
- 23 Ağustos 2010
- 62
- 0
- 1.116
Sami yende olan bir maça İstanbulda olan arkadaşlarla bir maça gitsek toplanıp pankartımızıda acıp
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
gidersem tribünden atlayıp adnan sezgin e girişirim,ben almayayım,ayrıca neyleyeyim keita sız takımı,sarp-barış,servet,hakan ı izlemek için para verilmezki arkadaş
![]()

Dün maçtaydım.2-0 olana kadar müthiş bir destek verdik.İnanılmaz bağırdık ama yine çok büyük hayal kırıklığı yaşadık.Antep maçına Ankara'dan falan gidecek varsa belki bizde gelebiliriz.