Forumda duyduğunuz en iyi espriler?

Mert Erak

10 Numara!
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
13.608
Tepkime puanı
9
Puan
1.363
Forumumuzda duyduğunuz en iyi esprileri yazalım.:o
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Mr.Cund'un postlarını takip edin yeter...
winku.gif
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir deyişe atıf bulunarak şansımızı deneyelim.:D



"Şıracıyla, onun şahidi bozacının sahne aldığı bu gösteride, kazanan simitçi olur." :)
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir çırpıda gelmiyor aklıma.
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir deyişe atıf bulunarak şansımızı deneyelim.:D



"Şıracıyla, onun şahidi bozacının sahne aldığı bu gösteride, kazanan simitçi olur." :)



Abdullah abi attigin tas kafami sakak yoresinden yardi abi, oluk oluk kan akiyor. :o
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir suru var ama Cengiz abiydi sanirim yazan,fenerbahcenin ceyrek finale kaldigi sene yazmisdi,burda gercekten yerlere yatmisdim,

naz isimli fenerbahceli bir uye vardi,bir de G.Sarayli bir uye,bunlar fenerimin basliginda tartisirken cengiz abi devreye girdi,



Bak naz ve x' (ismini unuttum),bir birinize ozelden msn verin,gidin kamera acin,bir birinize memenizi ve cukunuzu gosterin ama burayi bu hale cevirmeyin



:D:D:D
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir suru var ama Cengiz abiydi sanirim yazan,fenerbahcenin ceyrek finale kaldigi sene yazmisdi,burda gercekten yerlere yatmisdim,

naz isimli fenerbahceli bir uye vardi,bir de G.Sarayli bir uye,bunlar fenerimin basliginda tartisirken cengiz abi devreye girdi,



Bak naz ve x' (ismini unuttum),bir birinize ozelden msn verin,gidin kamera acin,bir birinize memenizi ve cukunuzu gosterin ama burayi bu hale cevirmeyin



:D:D:D



O espriyi bende unutmadım hala ayrıyetten devamıda vardı şöyle bir şeydi, tabi organlarınız gösterecelicek kadar büyüdüyse gibi... :ciftetelli:
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



O espriyi bende unutmadım hala ayrıyetten devamıda vardı şöyle bir şeydi, tabi organlarınız gösterecelicek kadar büyüdüyse gibi... :ciftetelli:



Zekana kurban Can :D Gercekten cok guzeldi,bu arada Cengiz abi neden foruma ugramiyor bilen varmi :confused:
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir suru var ama Cengiz abiydi sanirim yazan,fenerbahcenin ceyrek finale kaldigi sene yazmisdi,burda gercekten yerlere yatmisdim,

naz isimli fenerbahceli bir uye vardi,bir de G.Sarayli bir uye,bunlar fenerimin basliginda tartisirken cengiz abi devreye girdi,



Bak naz ve x' (ismini unuttum),bir birinize ozelden msn verin,gidin kamera acin,bir birinize memenizi ve cukunuzu gosterin ama burayi bu hale cevirmeyin



:D:D:D



O espriyi bende unutmadım hala ayrıyetten devamıda vardı şöyle bir şeydi, tabi organlarınız gösterecelicek kadar büyüdüyse gibi... :ciftetelli:

Hakikaten muhteşemmiş :D:D
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Bir suru var ama Cengiz abiydi sanirim yazan,fenerbahcenin ceyrek finale kaldigi sene yazmisdi,burda gercekten yerlere yatmisdim,

naz isimli fenerbahceli bir uye vardi,bir de G.Sarayli bir uye,bunlar fenerimin basliginda tartisirken cengiz abi devreye girdi,



Bak naz ve x' (ismini unuttum),bir birinize ozelden msn verin,gidin kamera acin,bir birinize memenizi ve cukunuzu gosterin ama burayi bu hale cevirmeyin



:D:D:D

Bu espriden çok adam bozma sayılır. Laf dalaşında üste çıkma falan. Espri tarafını göremedim. Bu arada bahsettiğin kişi Abraham Cengiz mi? Onla fena bir laf dalaşım olmuştu oradan biliyorum. Fenaydı ama bende çok severim dalaşmayı ondan uzadı gitti sonunda konuyu kilitlediler. Mütemadiyen yaşımla ilgili konuşur, çocuk muamelesi yapmaya çalışırdı bana. Bu olaydaki gibi. Ama önemli bir rakipti. Saygıyla anıyorum:)
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Hayır bahsedilen ulu üstad C.Cengiz Çevik 'tir.



Ben de bu olayı espiri olarak görmüyorum, keza çok iyi adam bozardı...
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Aynen oyle bozardi,bir daha kimse cizemezdi Ahmet :)
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



Hayır bahsedilen ulu üstad C.Cengiz Çevik 'tir.



Ben de bu olayı espiri olarak görmüyorum, keza çok iyi adam bozardı...

Anladım. Onu hatırlamıyorum. Metin Oktay Futbol Forumundan başka bir yere girmiyordum zaten önceden. Sadece futbolculara yorum yazıyordum, fb nin maçlarının falan takibini bilmiyorum o yüzden.
 
Cevap: Forumda duyduğunuz en iyi espriler?



O ha oyle birsey ben veya Emir desek 9 yil ceza minimum.
 
Geri
Üst Alt