# Gabriel Obertan

Cevap: # Gabriel Obertan



Şimdiye kadar adı geçenlerin gelme ihtimalini ne görüyorsan bunun gelme ihtimali de odur.
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Obertan'ı hiç izlemedim ama bildiğim kadarıyla potansiyelli bir isim. Kiralık falan alınacaksa hiç alınmasın. Gelirsede uzun vaadeli bir kontrat imzalatılmalı
 
Cevap: # Gabriel Obertan



İmkani olmayan bir transfer

Zaten bence ihtiyacimiz da yok
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Keita var orda. Arda var. Dos Santos'un ne olacağı belli değil. Zaten Dos Santos alınacaksa israf olur Obertan, fazlalık olur. Kötü futbolcu olduğundan demiyorum, ama gereksiz. Asıl eksiğimiz orta sahada, kanatta değil. Oyun kurabilen, yaratıcı en az bir, defansif yönü kuvvetli en az iki orta sahaya ihtiyacımız var.
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Dos Santos'a göre artıları her iki kanatta oynaması ve fizik olarak Santos'un çok üzerinde olması. Hız konusunda ikisi arasında çok daha büyük bir fark yoktur.



Özellikle Wolfsburg maçında sonradan oyuna girip yaptığı iki asist harikaydı.

YouTube - Gabriel Obertan vs Wolfsburg 09-10



Beşiktaş maçında da iyi bir görüntüsü vardı. Dos Santos'tan daha iyi bir alternatif olabilir. Maddiyat ve katkı anlamında.
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Kafası otobüs gibidir, dehşet çalım atar.
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Manu´nun satacagini düsünmüyorum zaten de, gelecekse de bonservisiyle gelsin. Kiralik futbolcu hicbir isimize yaramaz. Büyüklügümüze de yakismaz.
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Tek kelimeyle harika olur Obertan.
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Aga çok zor be...ama olursa öyle bir süper olur ki....
 
Cevap: # Gabriel Obertan



ya bu adam sag acik anlamiyorum bu haberleri
 
Cevap: # Gabriel Obertan



Tosic'i de satmaz diyorlardı.

Fakat CSKA'ya gitti.

Obertan'da imkansız değil bence.

Ama gelirse müthiş ötesi olur. ;)
 
Cevap: # Gabriel Obertan



ya bu adam sag acik anlamiyorum bu haberleri



Solda da oynayabiliyor.



Satmaz diye birşey yok arkadaşlar. Ferguson'un her oyuncusu satılıktır. Yeter ki Sir tatmin olsun. Obertan'ı 9 milyon euroya almışlardı galiba.
 
Geri
Üst Alt